Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری می گوید تکلیف میزبانی فولاد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بعد از قرعه ‌کشی ۸ بهمن مشخص می ‌شود

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط فولاد خوزستان در آستانه بازی با العین امارات صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سعید آذری درباره اینکه آیا تکلیف میزبانی فولاد خوزستان و شهر اهواز برای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است یا خیر؟ به ایرنا گفت:

هنوز تکلیف این مسئله مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز در این خصوص به قرعه کشی 8 بهمن بستگی دارد. آنجا مشخص می‌ شود که ما میزبانی می کنیم یا خیر.

آذری ادامه داد:

مشکلی بابت میزبانی نداریم و همه چیز در اهواز فراهم است. مشکلی هم از بابت رعایت پروتکل های بهداشتی نیست اما همه چیز به قرعه‌ کشی مربوط است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره پیروزی روز گذشته تیمش مقابل ماشین ‌سازی تبریز گفت:

فکر می کنم تیم ما کم کم به هماهنگی لازم رسیده است و می ‌توانیم به تیم امیدوار باشیم. پیروزی روز گذشته برای ما بسیار مهم بود چون کمی تحت فشار بودیم بالاخره کار کردن در خوزستان کمی سخت است و متفاوت؛ اما برد دیروز خیلی به ما کمک کرد.

آذری افزود:

بازی کردن در هوای منفی 8 درجه تبریز واقعا سخت بود آن هم برای تیم ما که از یک هوای متعادل در خوزستان به تبریز رفته بود. مستحق پیروزی در بازی روز گذشته بودیم از همین رو باید یک تشکر از جواد نکونام و همه داشته باشم البته تشکر ویژه از همه هواداران محترم فولاد دارم که پای تیمشان ایستاده ‌اند.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا فولاد آمادگی را دارد تا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود؟ گفت:

تا روزی که پلی ‌آف برگزار می ‌شود یعنی 18 فروردین چند ماه زمان داریم و قطعا تا آن موقع کاملا آماده می ‌شویم. منتظر هستیم تا رای دادگاه CAS در پرونده «محمد بلبلی» هم اعلام شود و پنجره نقل و انتقالاتی ما هم باز شود تا بتوانیم بازیکن جدید بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است برنده دادگاه CAS در پرونده بلبلی باشد؟ تاکید کرد:

آنطور که می دانم طرف ما هزینه اعاده دادرسی را به CAS واریز نکرده و دادخواست هم نفرستاده اما ما هم هزینه را دادیم و هم دادخواست خوبی تنظیم کردیم. امیدوارم که بتوانیم برنده این پرونده باشیم هر چند که شواهد این مسئله را نشان می دهد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت سکوت رسول پناه شکست؛ آقای گل محمدی، مظلوم نمایی نکن! پپه با همراهی طارمی به رختکن رفت آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • شرایط صدور دستور موقت
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق