Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:01:13 GMT

خوزه گایا، جایگزینی مناسب برای جوردی آلبا

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۵۸۵۷

خوزه گایا، جایگزینی مناسب برای جوردی آلبا

با بالا رفتن سن جوردی آلبا، بلوگرانا نیاز به یک جایگزین برای او را حس می کند و چه کسی بهتر از خوزه لوییس گایا پنیا؟

خوزه لوییس گایا پنیا، بازیکن ۲۵ ساله و ۱۷۲ سانتی متری اسپانیایی باشگاه والنسیا است که از سال ۲۰۰۶ در آکادمی این باشگاه به عنوان دفاع چپ حضور دارد و در همه رده های سنی این باشگاه بازی کرده است و اکنون کاپیتان تیم بزرگسالان والنسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او همچنین در همه رده های سنی تیم ملی اسپانیا بازی کرده است و اولین بار در سال ۲۰۱۵ و در بازی برابر کاستاریکا به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا دعوت شد.

مهارت ها و خصوصیات فنی

طرفداری | سبک بازی جنگنده و سریع گایا، از او یک مدافع چپ بسیار عالی ساخته است و نمایش های درخشان او باعث شده که تیم های بسیاری به جذب وی علاقه داشته باشند. به گزارش رادیو کاتالونیا، بلوگرانا در تابستان ۲۰۲۱ اقدام به جذب کاپیتان خفاش ها خواهد کرد. پیشنهاد آن ها برای انتقال ۱۵ میلیون یورو + پاداش ها خواهد بود و خود بازیکن نیز علاقه مند به حضور در نیوکمپ است.

با توجه به فروش جونیور فیرپو در تابستان، خرید گایا می تواند یک رقابت شدید در پست دفاع چپ بلوگرانا ایجاد کند و قطع به یقین نیمکت نشینی آلبا را به همراه دارد که خوشایند هواداران بلوگراناست. عملکرد ضعیف آلبا در مسابقات حساس مانند دیدارهای برابر لیورپول در آنفیلد، رم در المپیکو و بایرن مونیخ در لیسبون، هواداران آبی و اناری ها را عاصی کرده است.

گایا در فصل جاری برای والنسیا ۱۶ بازی انجام داده که در تمامی آنها از ابتدا به میدان رفته است و میانگین ۸۷ دقیقه در هر بازی را ثبت کرده است. در بخش هجومی او در مجموع ۳ پاس گل ثبت کرده است و گلی به ثمر نرسانده و میانگین ۰.۷ شوت در هر مسابقه را ثبت کرده است. میانگین ۳ خلق موقعیت در هر بازی و ارسال ۱ پاس کلیدی در هر مسابقه را دارد که برای یک مدافع چپ و با توجه به سبک والنسیا بسیار عالی است. دقت پاس گایا به طور میانگین، ۸۰ درصد است. در بخش تدافعی هم گایا آمار خوبی دارد. او میانگین ۲ تکل در هر بازی و ۳ بازپس گیری توپ را ثبت کرده و در نبرد های یک در برابر یک در هر بازی به طور میانگین ۱.۹ دریبل را ثبت کرده است.

بازیسازی و درک تاکتیکی بالای او از بازی و هماهنگی با وینگر چپ و هافبک های تیم و پوشش جای خالی مدافعین در هنگام ضد حمله ها از گایا یک مدافع چپ مطمئن ساخته است. بالاترین سرعت ثبت شده از گایا ۳۱.۷ کیلومتر بر ساعت است که در بازی با رئال مادرید به ثبت رسید.

هیت مپ گایا در فصل جاری

بلوگرانا می تواند با جذب گایا یک جانشین مطمئن برای جوردی آلبا، به ترکیب اضافه کند و برای سال ها خیال هواداران را در آن پست راحت کند.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت سکوت رسول پناه شکست؛ آقای گل محمدی، مظلوم نمایی نکن! پپه با همراهی طارمی به رختکن رفت آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ثبت کرده ثبت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد

میانگین بارش سال‌ زراعی جاری در سیستان و بلوچستان از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان، محسن حیدری اظهار کرد: میزان بارش از ابتدای سال زراعی در استان تاکنون ۱۲۱.۸ میلی‌متر بود که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلندمدت این دوره است، همچنین میانگین بارش بلندمدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی‌متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلندمدت سال زراعی مشابه افزایش پیدا کرده است.

وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب‌شرق کشور و استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی بوده است، گفت: این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش دهند، همچنین با توجه به ادامه‌دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.

وی ادامه داد: میانگین دمای استان تا خرداد ۰.۵ تا ۱ درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه‌خرداد تا شهریور در نیمه‌شمالی استان ۱ تا ۲ درجه بیشتر از نرمال و در نیمه‌جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

حیدری میانگین دمای استان سیستان و بلوچستان را از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلندمدت مشابه خبر داد.

کد خبر 749355

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است