Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار کردستان گفت: کوله‌بری هیچ‌وقت در شأن مردم و جوانان غیور استان نبوده و همواره دغدعه آنان را داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا پیش‌ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ویژه کوله‌بران استان‌های غرب کشور که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اقدامات انجام‌شده در این حوزه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: ستاد اجرایی با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 970 میلیارد ریال، 3 هزار طرح برای کوله‌بران استان‌های غربی اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منجر به ایجاد 9 هزار شغل در استان‌های غرب کشور شده است، گفت: امیدواریم این طرح‌های امیدبخش همواره تداوم داشته باشد.

استاندار کردستان با ابراز اینکه کوله‌بری هرگز در شأن مردم غیور و مرزدار نبوده و همواره یکی از نگرانی مسئولان و بخشی از خانواده‌ها است، تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های ستاد اجرایی برای حل مشکل و اشتغال‌زایی کوله‌بران و اشتغال‌آفرینی قابل تقدیر و مایه دلگرمی بوده و امیدواریم با قدرت بیشتر تداوم داشته باشد.

ساعتی همراه با کولبران در کوهستان‌های کردستان / اینجا قلب انسان از ترس و دلهره ‌می‌ایستد+ فیلمرئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره): کوله‌بران استان‌های غربی کشور ساماندهی می‌شوند

وی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار کرد: کردستان در حوزه کشاورزی و دامپروری یک استان توانمند  بوده و انتظار می‌رود ظرفیت‌های این بخش برای اشتغال‌آفرینی و محرومیت‌زدایی مورد توجه ستاد قرار گیرد.

مرادنیا تاکید کرد: باید به کشاورزی کردستان توجه ویژه کرد تا ضمن ارائه محصولات با کیفیت‌تر، شرایط رفع معضل بیکاری جوانان استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره کوله بران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت در استان کردستان برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه این آزمون جز بزرگترین آزمون‌های استخدامی کشور است، خاطرنشان کرد: در استان کردستان هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا ثبت نام کرده‌اند.

اسدی در خصوص حوزه های امتحانی این آزمون گفت: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان یک هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز دو هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

اسدی اضافه کرد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد خبر 749485

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی