Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@07:51:41 GMT

مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۲۴۲

مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر اسبق این رادیو به معاونت سیما اظهار داشت: علیرغم میل باطنی اگرچه ایشان به ظاهر از رادیو می روند ولی از محضر ایشان استفاده خواهیم کرد.   آقای ایزدی تجربه بالایی دارند و در هر حوزه‌ای موفق هستند و نمونه بارز آن افزایش چشمگیر مخاطبان رادیو قرآن است به طوری که امروز رادیو قرآن یکی از افتخارات معاونت صداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همکاران کاربلد و مومن در رادیو قرآن مشغول به کار هستند و این شبکه رادیویی با درایت آقای ایزدی جنبش خوبی داشته است ولی انتظار من از این مجموعه ایجاد وضعیت و جایگاهی مطلوب تر در رسانه است.   معاون صدا بیان کرد: آقای قصری زاده (مدیر رادیو قرآن) سال ها در حوزه های مختلف دلسوز سازمان و در گزینش سازمان نیز منشاء اثر بوده اند و نوع سلوک ایشان بسیار ویژه است.    مجتبی ایزدی، مدیر سابق رادیو قرآن و سرپرست فعلی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما نیز در ادامه جلسه گفت:  شروع فعالیت خود با قرآن را از نعمات الهی می دانم و خدا را سپاس می گویم و امیدوارم بتوانم در سیما هم کار قرآنی انجام دهم.   ایزدی از معاون صدا به خاطر همراهی ایشان و از تلاش همکاران، مدیران و کارشناسان به خاطر حجم بالای کار به ویژه تولید ۵۴۰۰ برنامه کوتاه، مازاد بر کار جاری در این شبکه رادیویی ، قدردانی کرد.   وی در پایان گفت: جناب آقای قصری زاده از قدیم با مجموعه انس داشتند و با سابقه‌ای که دارند قطعا می توانند منشأ خدمات خوبی باشند.   همچنین قصری زاده اظهار داشت: شبکه قرآن بلندگوی مستقیم کلام خدا و اهل بیت است و این موضوع کار را سخت می کند. به هر میزان که انسان به قرآن نزدیک شود احساس می کند مسئولیتش سنگین تر شده است.   وی افزود: با توجه به لایتناهی بودن قرآن ، شبکه رادیویی قرآن به معنای حقیقی باید سرآمد شبکه ها قرار گیرد و این به عهده علاقه‌مندان به قرآن و وظیفه مدیران است و بسترسازی برای این امر باید در اولویت قرار گیرد.   قصری زاده بیان کرد: امیدواریم با توکل به عنایت پروردگار بتوانیم حق مطلب را به اندازه وسع خود به ادا کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی منصور قصری زاده مدیر جدید رادیو قرآن رادیو قرآن قصری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر پنج شنبه به همراه فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و گفت: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، افزود: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است؛ کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روزها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولین قرار گرفت.

کیوان که دنیا را از پس آیات نورانی قرآن می‌بیند با زبان بی‌زبانی ما را به حرکت در مسیر قرآن تشویق کرده و یادآور می‌شود برای اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و باید با قدرت و انگیزه پیش رفت.

کد خبر 6088553

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود