Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:42:11 GMT

چرا دوباره شاهد خاموشی برق در بخش خانگی هستیم؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۲۹۸

چرا دوباره شاهد خاموشی برق در بخش خانگی هستیم؟

محمدرضا جولایی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری گفت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در روزهای سرد امسال نسبت به سال گذشته از روزانه 570 میلیون متر مکعب به 615 میلیون متر مکعب رسید و 45 میلیون متر مکعب افزایش یافت.

وی افزود: در چند روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی به دلیل سرد شدن هوا افزایش یافته است و رکورد مصرف 660 میلیون متر مکعب در روز به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به تعهدات‌مان در قبال گازرسانی به نیروگاه‌ها عمل کردیم و به صورت میانگین روزانه 122 میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه‌ها تحویل داده‌ایم درحالیکه تعهد ما 100 میلیون متر مکعب در روز بود.

*رکوردشکنی مصرف گاز در بخش خانگی با مصرف روزانه 660 میلیون متر مکعب

جولایی گفت: در نتیجه علت قطعی برق در روزهای گذشته و آتی تنها به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی برنمی‌گردد بلکه افزایش مصرف برق نیز نسبت به سال گذشته مزید بر علت شده است و باید در حوزه کنترل مصرف برق نیز اقداماتی صورت گیرد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: امروز میزان مصرف گاز در بخش خانگی به 620 میلیون متر مکعب رسیده است. روز گذشته ما در پیک مصرف گاز بودیم و در بخش خانگی 660 میلیون متر مکعب گاز به مصرف رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف برق بخش خانگی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز مصرف گاز در بخش خانگی میلیون متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی سال‌های طولانی‌ای را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده روز گذشته ۳۶ ساله شد.

علیرضا حقیقی روز گذشته در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

بازیکنان باتجربه هوادار پس از پیروزی و کسب ۳ امتیاز برای گلر باتجربه‌شان جشن تولد گرفتند و به او تبریک گفتند.

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید