Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از نظارت و کنترل بر فشار گاز مصرفی و برقراری جریان مستمرگاز طبیعی با استقرار ۲۴ ساعته کشیک زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ موسی احمدلو با اشاره به سردشدن تدریجی هوا؛ بر لزومِ آمادگیِ کاملِ نیروهای عملیاتی و بهره برداری گاززنجان  تاکید و از همکارانی که به صورت نیروهای کشیک از اولآبان ماه بر فرآیند استمرار گازرسانی در سطح استان به شکل ویژه نظارت میکنند؛ خواست: به منظور رفاه حال مشترکین،آماده ارائه خدمات برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در سراسر استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طرح کشیک زمستانی هر ساله از آبان شروع و تا پایان نیمه اول فروردینِ سال بعد فعال می شود، افزود: نیروهای کشیک زمستانی در ساعات خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل نیز به صورت ۲۴ ساعته؛ استمرار گازرسانی در استان را رصد می کنند تاهرگونه نقص احتمالی در فرآیند گازرسانی را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و اقداماتِ لازم را به عمل آودند.
مهندس احمدلو افزود: با همت کارکنان خدوم گاز زنجان و با  استقرار سیستم هوشمند مونیتورینگ از سال ۹۰؛ موفق به اطلاعِ به هنگام از وضعیت جریان گاز، فشار و دما در نقاط مختلف استان و اطلاع از روند مصرف شهرها، صنایعِ عمده،CNG ها و مدیریت توزیع شده ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: با به کارگیری سیستم مانیتورینگ، در هزینه های بسیاری اعمّ از نیروی انسانی، هزینه سرکشی به ایستگاه ها توسّط کارکنان و هزینه های ناشی از اندازه گیریِ نادرستِ گاز طبیعی صرفه جویی شده و در خصوص کشف سرقت و یا هدر رفت گاز طبیعی نیز این سیستم بسیار پرکاربرد است.
مهندس احمدلو؛ حفظ و پایداری شبکه گازرسانی، حفاظت هر چه بیشتر از شبکه ها و انشعابات گاز استان، بررسی حجم مصرفی گاز مشترکین در زمان اوج مصرف، مقابله با ایجاد بحرانهای احتمالی در ارتباط با بروز حوادث در تأسیسات، افت احتمالی فشار گاز و ارائه خدمات مستمر،ایمن و مطلوب در خدمات رسانی به مشترکین بهره مند از گاز طبیعی را از مهم ترین اهداف اجرای طرح کشیک زمستانی عنوان کرد.
وی اذعان داشت: علاوه بر پایگاه کشیک، پست امداد گازنیز به صورت شبانه روزی در خدمت مشترکین محترم بوده و با پایگاه کشیک مستقر در اداره مرکزی همکاری تنگاتنگی دارند.
احمدلوافزود: مشترکین عزیز در مواقع احساس خطر به هنگام نشت و استشمام بوی گاز بلافاصله جریان گازرا قطع کرده و با تلفن ۱۹۴؛ مرکز فوریت های حوادث گاز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
وی در پایان از مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی خواست نکات ایمنی را مورد توجه جدی قرار داده و با رعایت الگوی مصرف، کارکنان گاز زنجان را در خدمات رسانی هرچه بهتر یاری کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز پایدار با استقرار گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح

مدیرعامل نیرو‌گاه شهید مفتح همدان گفت: تلاش شبانه‌روزی ۱۰۰ روزه متخصصان نیرو‌گاه به آمادگی کامل نیرو‌گاه برای تولید و تامین برق در زمان اوج مصرف کشور در تابستان پیش‌رو منجر شده است. - اخبار استانها -

عبد‌المجید دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان درباره این آمادگی عملیاتی تولید و تامین برق کشور و استان همدان، افزود: آماد‌ه‌سازی نیرو‌گاه از اسفند‌سال قبل برای تعمیرات‌کلی آغاز و در یک دوره تعمیراتی با تمام توان نیروی متخصص داخل نیرو‌گاه این فرایند اجرا شد.

وی بیان کرد: شستشوی کندانسور‌ها، تعمیر اساسی‌ ایستگاه گاز، تمیز‌کاری کوره، رفع نقص‌داکت‌ها و تجهیزات، برخی از امور ضروری برای آمادگی 100 درصدی نیرو‌گاه در دوره گذار از اوج مصرف برق تابستان1403 بود که اجرا شد.

مدیرعامل نیرو‌گاه یک‌هزار‌مگاواتی شهید مفتح همدان با تاکید بر این‌که تعمیرات و آماده‌‌سازی باهدف افزایش راندمان نیرو‌گاه در حوزه‌های آب، سوخت و آب مقطر مانند این است، گفت: اکنون نیرو‌گاه توانایی تولید 2.5 تا 3 درصد بر ق کشور را در زمان اوج مصرف تابستان دارد. همچنین همه تعمیرات متخصصان داخلی نیرو‌گاه انجام دادند.

وی تاکید کرد: حداقل قطعات در دوره‌ تعمیراتی یاد شده استفاده و بخش عمده قطعات نیرو‌گاه با دستان توانمند و دانش متخصصان داخلی تعمیر و مجدد نصب شد که ناشی از هماهنگی و کارایی روز‌افزون واحد‌های مختلف نیرو‌گاه به مانند پشتیبانی، تعمیرات، ساخت، نصب و بررسی فنی است.

دیناروند افزود: آب مورد نیاز نیرو‌گاه سالانه به مقدار 6 تا 7 میلیون‌مترمکعب از پساب انتقالی تصفیه‌خانه فاضلاب تامین و بقیه مصارف مانند شرب و بهداشت توسط چاه‌ موجود تامین شده است که نقش موثری در افزایش و بهبود ظرفیت منابع آب موجود منطقه داشته است.

مدیرعامل نیرو‌گاه یک‌هزار‌مگاواتی شهید مفتح همدان درباره آخرین وضعیت ساخت برج‌های خشک نیرو‌گاه که با هدف کاهش روز‌افزون مصرف آب در دست اجرا است، عنوان کرد: برج خشک شماره یک نیرو‌گاه شهید مفتح همدان با ظرفیت 250 مگا‌وات، سال 94 راه‌اندازی و بهره‌برداری شد، برج خشک شماره 2 نیرو‌گاه  نیز پیشرفت‌کاری 70 تا 80 درصدی دارد.

وی مطرح کرد: امسال بر اساس تعمیرات انجام شده برای هر چهار واحد250 مگاواتی نیرو‌گاه شهید مفتح همدان، این واحد‌ها در اوج مصرف برق تابستان کامل در مدار قرار خواهند بود تا افزون بر  تامین 98 درصدی برق استان همدان، نقش موثر خود را در تامین، تثبت و پایداری ولتاژ کریدور برق شمال به جنوب کشور یک‌بار دیگر نشان دهند.

دیناروند گفت: امسال نیز به مانند سال قبل که رتبه نخست تامین برق نیرو‌گاهی کشور هدفگذاری  و با تمام توان برق تولید و به آن دست‌یافتیم، این هدف برای افزایش رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور مجدد محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است