Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:06:26 GMT

صرف کارهای اقتصادی مردم را قانع نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۳۴۵

صرف کارهای اقتصادی مردم را قانع نمی‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارها یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، گفت: حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا بیشترین دغدغه تهرانی‌ها است.

به گزارش ایمنا، سید مناف هاشمی در نخستین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: کمیته فرهنگی و اجتماعی به عنوان چهارمین کمیته تخصصی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شکل گرفته است و امیدواریم با حضور نخبگان این حوزه شاهد اقدامات ویژه‌ای در این کمیته به مشابه کمیته‌های معماری، مالی و آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تنها انجام کارهای عمرانی و اقتصادی شهروندان تهرانی را قانع نمی‌کند و باید همه کارها یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، افزود: بی شک خروجی و نتایج این جلسات برای دو گروه از افراد یکی مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها و دیگری مدیران روابط عمومی در حوزه حمل و نقلی که می‌تواند از لحاظ شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند که اخبار و انعکاس فعالیت‌ها در حوزه حمل و نقل به طور تمام و کمال به آن رسیدگی شود و برای عموم شهروندان آگاهی و تأثیرگذاری عمیق‌تری داشته باشد، بسیار مؤثر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به نظرسنجی شهروندان که بیشترین دغدغه شأن در شهر تهران را حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا عنوان کردند، تصریح کرد: در این زمینه و در بخش فرهنگ‌سازی ترافیک به این کمیته نیاز داشتیم؛ همچنین ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان، ایجاد فرایندهای عملیاتی برای جلوگیری از دغدغه‌های شهروندان، ایجاد نظم و ارتقا فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی تاکید کرد: این کمیته راهبردهای لازم را به مدیران سازمان‌ها و روابط عمومی سازمان خواهد داد و هدف از شکل‌گیری این کمیته تغییر رویکردها و نگاه فرابخشی به دغدغه شهروندان در حوزه ترافیک و فرهنگ‌سازی است که امیدواریم با تغییر نگرش تأثیرات ماندگار و وسیع‌تری را در این بخش شاهد باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 471002

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري تهران کلانشهر شهر کلانشهر تهران شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل و نقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته