Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:45:11 GMT

دنیل ارزانی به آرهوس دانمارک پیوست

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۳۸۷

دنیل ارزانی به آرهوس دانمارک پیوست

بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی استرالیا، با قراردادی به تیم آرهوس دانمارک پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، دنیل ارزانی هافبک هجومی تیم منچسترسیتی انگلیس با عقد قراردادی به آرهوس دانمارک پیوست. ارزانی که متولد خرم آباد است، پس از مهاجرت خانواده اش به استرالیا، برای این کشور به میدان رفت و پس از بازی های درخشان برای کانگوروها، به تیم منچسترسیتی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته او سپس به تیم های سلتیک و اوترخت قرض داده شد ولی به دلیل مصدومیت های سنگین در این تیم ها، هرگز فرصت خودنمایی پیدا نکرد و او حالا به قراردادی قرضی و شش ماهه، راهی تیم آرهوس دانمارک شده است.
تیم آرهوس که یکی از تیم های قدیمی فوتبال دانمارک است، 141 سال پیش تأسیس شده و سابقه 5 قهرمانی لیگ دانمارک و 9 قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد.

 

 


وب سایت رسمی آرهوس در مورد جذب این بازیکن ایرانی الاصل نوشته است: ارزانی یک بازیکن با استعداد و مهیج است که می تواند هم در قسمت تهاجمی خط میانی و هم در پست وینگر بازی کند. او از نظر فنی یک بازیکن قدرتمند است و با توجه به ذهنیت ما از بازیکنان استرالیایی، ارزانی در آنجا فضیلت های سالم و ذهنیت کاری خوبی داشته است. جیکوب نیلسن مدیر عامل آرهوس می گوید خرید ارزانی در فصل بهار برای تیم ما کاملاً مناسب خواهد بود چرا که ما به زودی وارد دوره  برگزاری مسابقات زیادی خواهیم شد.

 


آرهوس در جدول رده بندی لیگ دانمارک، با 24 امتیاز در رده سوم قرار دارند و با تیم صدرنشین میدیولن تنها 3 امتیاز فاصله دارند و امیدوارند در 9 دیدار باقی مانده تا پایان لیگ دانمارک، به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.


پیش از این نیز، سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایرانی، به عضویت تیم وایله بلد کلاب دانمارک در آمده بود و تقابل او با ارزانی می تواند به جذابیت های فوتبال دانمارک برای هواداران ایرانی بیفزاید.

دنیل ارزانی استرالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنیل ارزانی استرالیا آرهوس دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده جهت اجرای شعارهای سال توجه نکردن به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده شعارهای سال در همه سنوات که از طرف دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با شعار سال کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت پیوست فرهنگی و رسانه ای بود.

وی اظهارکرد: از جمله راه‌های تحقق شعار سال داشتن نگرش فرهنگی، پیوست رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و به ویژه رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی که در آن، مردم می‌توانند به مسئله جهش تولید و رونق تولید کمک کنند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرگاه و در هر عرصه‌ای و در هر زمینه‌ای از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم استفاده کردیم توفیقات مهمی حاصل شد بنابراین مشارکت مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولین دستگاههایی که در سال جاری شعار سال را مورد توجه قرار داده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان را با موضوع استفاده از ساز و کارهای رسانه ای برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برگزار کرده ایم.

درخشان تاکید کرد: نیاز است که ظرفیت رسانه های استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم از سوی دستگاههای مختلف مورد توجه قرار گیرد. مقرر شد در قالب شورای اطلاع رسانی برای تحقق شعار سال، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و خبرنگاران برقرار باشد.

وی بیان کرد: در تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به مسأله بهره مندی از ظرفیت مردمی در تحقق جهش تولید توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!