Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:34:03 GMT

برونو فرناندز: بازنده بدی هستم!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۳۸۸

برونو فرناندز: بازنده بدی هستم!

ستاره منچستریونایتد می گوید که بازنده بدی است و تا بالا بردن جام قهرمانی در منچستریونایتد، شکست را قبول نخواهد کرد.

به گزاvش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی شیاطین سرخ مصمم است که با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تایید کرده که بازنده بدی است و تا زمانی که منچستریونایتد به تک تک جام های قهرمانی ممکن نرسد، از پا نخواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستریونایتد این فصل در پی کسب هر سه جام انگلیس است و تاکنون در این راه موفق بوده است.

اکنون چهار سال از زمانی که مورینیو توانست در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا، جام اتحادیه انگلیس و سوپر جام برساند و شادی را به اولدترافورد بیاورد، گذشته است.

 

اکنون اوله گنار سولسشر روی نیمکت یونایتد وظیفه بازگردانندن این تیم به شکوه گذشته را بر عهده دارد و با فرصتی که باشگاه به او داده، به نظر می رسد که دارد به آرامی ورق را برای یونایتد بر  می گرداند.

 

 

فرناندز این روزها ستاره یونایتد در زمین است. این بازی ساز 26 ساله، پنهان نمی کند که به انگلستان آمده تا به فهرست افتخاراتش در جهان فوتبال بیفزاید و با شخصیت به شدت رقابت جویی که دارد، مصمم است که انتظارات خود را برآورده کند.

 

برونو فرناندز گفت: "من به این باشگاه آمدم چرا که می دانستم این تیمی است که می خواهد همه چیز را ببرد و روحیه من و مدل زندگی من و فوتبالم نیز فقط راجع به بردن است.

باید اعتماد به نفس داشته باشی. باید به هم تیمی هایت اعتماد کنی، باید به خودت اعتماد داشته باشی و باید باور داشته باشی.

و من تا آخرین لحظه ای که ممکن باشد، باور خواهم داشت. مثلا وقتی ببینم یک نفر دیگر جام را بالای سر می برد، باورم را از دست خواهم داد.

من همیشه این شکلی بوده ام. دوست ندارم ببازم، روحیه من بیشتر این شکلی است که دوست ندارم ببازم. باختن برای من موضوعی عادی نیست و نیروی ذهن و روحیه ام از اینجا می آید.

هر چه که هست، من وقتی با دوستانم بازی می کنم، با برادرم یا همسایه ام بازی می کنم، هیچوقت نمی خواهم ببازم. می خواهم هر بار پیروز شوم، این روحیه در تمام زندگی ام با من خواهد بود."

 

برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد هر چه بتواند برای بردن و رسیدن به قهرمانی می کند، اما اخیرا نگرانی هایی راجع به خستگی و افت بازیکنان یونایتد ایجاد شده است.

فرناندز در بازی برابر لیورپول در چارچوب FA Cup، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، اما سپی به زمین رفت تا با ضربه آزاد خیره کنند هاش، گل پیروزی یونایتد را به ثمر برساند.

 

 

فرناندز دراین باره افزود: " خستگی؟ من 26 سال دارم و نمی توانم خسته شوم! اگر الان خسته شوم وقتی 30-32 ساله شدم دیگر نمی توانم بازی کنم! نه من خسته نیستم.

البته سرمربی می داند که چه چیزی برای تیم بهتر است و او تصمیم گرفت که دانی فن دبیک را بازی دهد تا کمی تازگی و طراوت به تیم اضافه کند.

به نظرم تصمیم خوبی بود چرا که دانی خیلی خوب تمرین می کند، او بازیکن مهمی برای ما بوده و در آینده مهمتر هم خواهد شد."

منچستر یونایتد برونو فرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندز برونو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!

تن هاخ مدعی شد تیمش در فصل آینده نیز نمی‌تواند برای کسب قهرمانی رقابت‌ کند 

طرفداری | در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، عصر امروز (شنبه) منچستریونایتد پذیرای برنلی خواهد بود.

در حاشیه کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از اریک تن هاخ راجع به وضعیت منچستریونایتد در فصل آینده سوال شد. با این حال، سرمربی هلندی پاسخی به این سوال داد که خشم طرفداران شیاطین سرخ را برانگیخت و آن‌ها را مجبور به واکنش در شبکه‌های اجتماعی کرد.

سوال خبرنگار از تن هاخ: آیا منچستریونایتد در فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود؟

اگر در فصل آینده تمام بازیکنان در دسترس باشند، ما برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر تلاش خواهیم کرد. اگر پنجره نقل و انتقالاتی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر هم فکر کنیم. تیم من در پست‌های کلیدی نیاز به تقویت دارد، هم‌چنین عمق ترکیب ما نیز باید بهتر شود.

این اظهارات اریک تن هاخ و صحبت از عدم توانایی منچستریونایتد برای کسب قهرمانی، هواداران منچستریونایتد را عصبانی کرده‌است. این در حالی است که آینده سرمربی هلندی روی نیمکت شیاطین سرخ به هیچ وجه تضمین شده نیست و ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور او در اولدترافورد باشیم. منچستریونایتد با 53 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، این تیم شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود