Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشیدی گفت: جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش چهلچراغ در لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حمید جمشیدی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد:جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری رفیق خوشبخت ما و پویش چهلچراغ  که با هدف برجسته سازی صفات نوع دوستانه و بشردوستانه سردار سلیمانی اجرا می‌شود در استان لرستان نیزبرگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان افزود: تمام مقدمات برگزاری این طرح مهیا شده و کمیته اطلاع رسانی آن نیز تشکیل شده است و امیدواریم استقبال خوبی از سوی فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی استان صورت بگیرد.



وی ابراز کرد: علاقمندان در این برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را که شامل شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، فیلیمنامه، پوستر، موشن‌گرافی، انیمیشن، اپلیکیشن، اطلاع نگاشت، نمایشنامه و فیلم کوتاه است را برای جشنواره ارسال کنند.



جمشیدی افزود: آثار مد نظر باید شاخصه‌های از خودگذشتگی و وفاداری سردار دلها نسبت به همرزمان و سایر اقشار جامعه، همدلی سردار با با اقشار آسیب پذیر و حمایت از آسیب دیدگان در حوادث، محبوبیت و مردم داری، ارائه جلوه‌های مسئولیت پذیری در جامعه، تعهد به انجام وظایف خود، داوطلبی، انساندوستی کرامت انسانی را شامل شود.



معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار ود را تا تاریخ سیزدهم بهمن ماه به سایت جشنواره ارسال کنند.



وی خاطرنشان کرد: شرکت برای عموم علاقمندان آزاد اعلام شده و هر فرد نیز می تواند در دو رشته و حداکثر ۳ اثر ارسال نماید.



جمشیدی افزود: نحوه ارسال آثار به همراه اطلاعات کامل این جشنواره در وب سایت http://javnan.rcs.ir/rafigh بارگذاری شده است.



وی اذعان داشت: سردار سلیمانی تنها یک الگو در عرصه نظامی و جنگ نبود بلکه برای همه دست اندرکاران و کارگزاران کشور و جوانان الگوی اخلاقی فکری و معرفتی معنوی و نمونه برجسته از مدیریت جهادی است که در این جشنواره تلاش شده بتوان از آنها رونمایی شود.



معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان اظهارکرد: همچنین طی احکامی، میلاد فاضلی و انسیه طهماسبی نیز به عنوان ناظران جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری رفیق خوشبختما در استان لرستان منصوب و معرفی شدند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جشنواره فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

 سردار نعمت الله باقری  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سپاه حاصل تفکر امام خمینی (ره) و وجود هریک از پاسداران برای خدمت رسانی به مردم از این تفکر سرچشمه می‌گیرد و شکست دشمن از فاصله ۲ هزار کیلومتر حاصل همان تفکر است.

وی افزود: اگر سپاه نبود کشور نبود و علاوه بر خدمت رسانی به مردم، پاسداری از مرز‌های کشور را برعهده دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) یادآور شد: عملیات وعده صادق بنا به فرمان مقام معظم رهبری بود و آن تفکر پوشالی دشمنان را درهم کوبید و تمامی ابر قدرت‌ها با دولت‌های خودفروخته منطقه صف می‌کشند تا بتوانند جلوی پرتاب موشک‌های رعد آسای نظام اسلامی را بگیرند، اما نمی‌توانند.

سردار باقری بیان کرد: امروز ابهت تاریخی رژیم صهیونسیتی شکسته و جمهوری اسلامی پشتوانه تاریخی آنان را درهم کوبید و امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشور‌ها با وعده صادق شادمان و اعلام کردند تا جمهوری اسلامی می‌تواند پشتیبان آنان باشد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی اقدامات لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی را بخوبی انجام می‌دهد ادامه داد: امروز جنگ اقتصادی است و سربازان در سپاه در خط مقدم این حوزه، باید تلاش کنند چراکه مصداق اصلی شعار سال هستیم و نباید منتظر بمانیم.

سردار باقری وجود جوانان انقلابی با روحیه جهادی را عامل موفقیت سپاه پاسداران است دانست و گفت: اقدامات جهادی سپاه نباید در قالب چارچوب‌های اداری قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال آب بر کشاورزی ایجاد شده و تمامی اقدامات در راستای انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

احسان جهانبخش گفت: ۸۱۲ صندوق‌های قرض الحسنه و ۱۴ تعاونی در لرستان وجود دارد و اقدامات لازم را اولویت پرداخت وام به متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این آیین اظهار کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت و توجه به قشر محروم می‌باشد و محرومیت زدایی در اولویت قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی درویشی گفت: خدمت رسانی به مردم شیوه پیامبران است و در نظام اسلامی با نیرو‌های مخلص و اقدامات جهادی در تمامی حوزه‌ها به مردم درحال خدمت رسانی می‌باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال