Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:39:36 GMT

۴۷ دستگاه ماینر در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۶۳۶

۴۷ دستگاه ماینر در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: ماموران کلانتری ۳۴ شهر باغین در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ایجاد یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک کارخانه در محدوده شهر کرمان آگاهی یافتند.

وی بیان کرد: در همین رابطه ماموران، پس از کسب اجازه از مقام قضائی موفق شدند، در بازرسی از این کارخانه،۴۷ دستگاه ماینر را کشف کنند، که کارشناسان ارزش این دستگاه ها را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم این پرونده، تصریح کرد: پلیس با همراهی شهروندان در مقابله با جرایم با تمام قدرت ایستادگی می کند تا با شکوفایی اقتصاد و امنیت، آرامش در جامعه بیش از پیش متبلور شود.

۳۰ تن شیر خشک قاچاق در نرماشیر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰ تن شیر خشک قاچاق و توقیف ۲ دستگاه کامیون در عملیات پلیس شهرستان نرماشیر خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس شهرستان نرماشیر از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین شیر خشک قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: قاچاقچیان با استفاده از محورهای روستایی شهرستان نرماشیر قصد خارج کردن این محموله به سمت مرزهای شرقی کشور را داشتند که پلیس وارد عمل شده و قاچاچیان برای فرار از چنگال قانون کامیون ها را در ۲ منزل واقع در یک روستا مخفی و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون پارک شده در ۲ منزل، ۳۰ تن شیر خشک قاچاق کشف کردند که تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله ها را ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

شهرستان نرماشیر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان نرماشیر نیروی انتظامی کرمان کالای قاچاق ارز دیجیتال شیر خشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نرماشیر نیروی انتظامی کرمان کرمان نرماشیر نیروی انتظامی کرمان کالای قاچاق ارز دیجیتال شیر خشک اخبار کنکور شهرستان نرماشیر شیر خشک قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم