Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان شیر آقایی، سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، درباره وضعیت این تیم در آستانه مسابقات لیگ ووشو اظهار کرد: ما ۳ مرحله اردوی آماده سازی برنامه ریزی کرده‌ایم و اکنون آخرین مرحله اردوی خود را پشت سر می‌گذاریم تا با آمادگی کامل در مسابقات حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیر آقایی درباره ترکیب تیم ووشوی دانشگاه آزاد بیان کرد: تیم پارس جنوبی سال گذشته بیشترین ملی پوش را داشت؛ اما امسال تیم دانشگاه آزاد چند قهرمان ووشو را در اختیار گرفته است. محسن سیفی، پرافتخارترین ووشوکار کشورمان، علی خورشیدی و یوسف صبری دارنده طلای مسابقات جهانی شانگ‌های چین به ترکیب تیم ما اضافه شده‌اند و  امسال فقط عرفان آهنگریان، قهرمان ووشوی جهان را  در اختیار نداریم. با توجه به این که در بخش تالو، تیم دانشگاه آزاد ضعیف بود؛ به همین علت مسئولان باشگاه  فرشاد عربی را به خدمت گرفتند تا  هدایت تالوکاران را در لیگ برتر ووشو بر عهده بگیرد.

قهرمانان ووشو بین تیم های دانشگاه آزاد و پاس ناجا، تقسیم شده‌اند 

او افزود: علاوه بر این، مصطفی حسن زاده و امیر مجیدزاده قهرمانان کشورمان در ترکیب تیم تالوی ما قرار گرفته‌اند. در مجموع، ملی پوشان و قهرمانان ووشو بین تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس ناجا تقسیم شده‌اند. همچنین تیم پاس ناجا ۳ ملی پوش در بخش تالو و میلاد عارفی، قهرمان ساندای جهان  را هم در اختیار دارد.  به هر حال، رقابت سخت و نزدیکی با تیم پاس ناجا داریم. در مجموع تمرکزمان روی تیم است تا آماده سازی خوبی برای لیگ ووشو داشته باشیم. قهرمانان ووشو از مسابقات دور بوده‌اند و برنامه ریزی اصولی انجام دادیم تا ورزشکاران به فرم ایده آل دست یابند.  

سرمربی ووشوی دانشگاه آزاد درباره برگزاری لیگ ووشو در دوران شیوع کرونا بیان کرد: شرایط برای همه تیم‌های ووشو یکسان  است و  مشکلی برای تیم‌ها در مراحل آماده سازی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به وجود نمی‌آید. فدراسیون و سازمان لیگ ووشو توانایی برگزاری مسابقات را دارند. علاوه بر این، برگزاری مسابقات انگیزه را بین ورزشکاران ایجاد می‌کند؛ چون آن‌ها از تمرینات دور بوده‌اند و برای حضور در اردوی تیم ملی آماده می‌شوند.  

برگزاری لیگ ووشو باعث افزایش سطح فنی ورزشکاران می شود 

شیر آقایی درباره این که مبلغ قرارداد‌های ووشو در حد قهرمان ملی نیست، گفت: درست است که مبلغ قرارداد‌ها نسبت به افتخارات ووشوکاران کم است؛ اما باید جنبه مثبت  لیگ ووشو را هم ببینیم. برگزاری لیگ باعث افزایش سطح فنی ووشوکاران می‌شود.  

او درباره هدف تیم دانشگاه آزاد در لیگ ووشو بیان کرد: تیم ما سال گذشته به صورت مشترک با تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ ووشو شد و امسال هم تیم را برای قهرمانی بستیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.  

بیشتر بخوانید

استقبال تیم‌ها برای حضور در لیگ ووشو فوق العاده است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ووشوکار دانشگاه آزاد لیگ دانشگاه آزاد پاس ناجا لیگ ووشو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد