Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@22:19:55 GMT

دومين فستيوال موسيقي ققنوس برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۶۸۹

دومين فستيوال موسيقي ققنوس برگزار مي‌شود

خبرگزاری آریا-دومین فستیوال موسیقی ققنوس برای ادای احترام به کادر درمان کشور که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.
به گزارش آریا، در حالی که مجوز اجراهای صحنه‌ای در تهران پس از مدت‌ها صادر شده است، دومین فستیوال موسیقی ققنوس برای ادای احترام به کادر درمان کشور که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین توتونچیان (مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری ققنوس) درباره جزییات این رویداد توضیح داد: «از آنجایی که شرایط تهران درباره میزان ابتلا به ویروس کرونا تا حدی تغییر کرده و اجازه برگزاری اجرای صحنه‌ای به ما داده شده است، قصد دارم از این فرصت برای برگزاری دومین فستیوال موسیقی ققنوس استفاده کنم با این تفاوت که مخاطب فستیوال ما قشر خاصی از جامعه خواهد بود.»
 وی ادامه داد: «مخاطب فستیوال ما امسال پزشکان، پرستاران و کادر درمان خواهند بود که الان دیگر حدود یک سال است، زندگی خود را وقف درمان بیماران مبتلا به کووید 19 کرده‌اند. در این راستا جلساتی با مدیرکل دفتر موسیقی و 3 دانشگاه علوم پزشکی کشور داشته‌ام تا لیست بیمارستان‌هایی که درگیر کووید 19 بوده‌اند را در اختیار شرکت ققنوس قرار دهند.»‌
  توتونچیان همچنین توضیح داد: «روند شناسایی جامعه هدف ما به این گونه خواهد بود که بیمارستان‌های درگیر کرونا فهرستی از همکاران خود را به ما ارائه خواهند داد و ما خودمان را موظف کرده‌ایم که به پرسنل درمانی (نه فقط پزشکان و پرستاران، بلکه همه عزیزانی که در این امر، سهیم بوده‌اند) به همراه یک نفر میهمان بلیت اختصاص دهیم و به امید خدا در این فستیوال به مدت ٧ شب میزبان کادر محترم درمان باشیم که در این مدت زحمات بسیار زیادی برای کشور کشیده‌اند.»
 مدیرعامل شرکت ققنوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «درباره سالن میزبان فستیوال، رایزنی‌های با سالن اسپیناس پالاس کرده‌ام که خوشبختانه با استقبال مدیران این مجموعه مواجه شده است.»
نخستین فستیوال موسیقی ققنوس شهریور ماه سال 97 به میزبانی سالن «تهران رویال هال» اسپیناس پالاس با حضور اساتید شهرام ناظری و گروه کامکارها، سالار عقیلی و چند گروه موسیقی پاپ و تلفیقی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فستیوال موسیقی ققنوس فستیوال موسیقی ققنوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد