Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@08:16:07 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۷ بهمن ماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۷۴۷

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۷ بهمن ماه ۹۹

به گزارش بورس تابناک، شاخص کل بورس تهران در ادامه روند نوسانی خود در حالیکه در آغاز معاملات با رشد بیش از ۴ هزار واحدی روند افزایشی داشت دوباره به مدار کاهشی بازگشت و با افت۲۰ هزار و ۹۴۸ واحدی به عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۲۰۰ واحدی ادامه داد و به عدد یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۵ هزار و ۵۶۶ واحد ریزش به عدد ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد‌های فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های شپنا، شتران، شستا، فخوز، فولاد، شبندر و خودرو نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.
افت نماد‌های شاخص‌ساز از جمله نماد‌های فارس، فملی، اخابر، کگل بر افت ارزش سهام عدالت تاثیر زیادی داشت و امروز بعد از چند روز افزایش قیمت در هفته جاری، کاهش قیمت را تجربه کردنماد «وتجارت» تنها نماد متوقف سبد سهام عدالت بود و امروز هیچ نماد دیگری متوقف نشد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲۲ درصد (۹۹ هزار و ۸۲۵ تومان) کاهش داشت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۰ هزار و ۳۵۱ تومان رسید.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۲۱۰ تومان رسیده است.

  ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:    ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد.

    ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب ارزش سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند