Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:54:32 GMT

کجا زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۸۰۰

کجا زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از مردم دنیا سعی می‌کنند تا با یادگیری یکی از اصلی‌ترین زبان‌های بین‌المللی شانس موفقیت خود را در رشته‌های مورد علاقه‌شان افزایش دهند. زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های بین‌المللی شناخته می‌شود که در ایران نیز مورد توجه افراد قرار دارد. افراد با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت یادگیری زبان انگلیسی کمک گرفتن از یک آموزشگاه زبان انگلیسی تخصصی باعث می‌شود تا سرعت روند یادگیری به شکل قابل توجهی افزایش پیدا نماید.

زمانی که افراد اقدام به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند اگر بتوانند یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر را جهت دریافت آموزش‌های لازم انتخاب کنند قادر خواهند بود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. دلایل زیادی برای یادگیری زبان خارجی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم داشت. اهمیت استفاده از آموزشگاه‌های زبان بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این امر می‌تواند برای زبان آموزان مفید باشد.

یادگیری زبان انگلیسی و اهمیت آن در آینده شغلی

در کشورهای پیشرفته، آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان دوم از سنین پایین در مدارس آغاز می‌شود. دلایل زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که افراد با شناخت آن می‌توانند اهداف خود را به راحتی تعیین نمایند. یادگیری زبان به کمک آموزشگاه زبان انگلیسی این امکان را به زبان آموزان می‌دهد که به صورت پایه‌ای و اصولی بخش‌های مختلف زبان را یاد بگیرند. کلاس زبان انگلیسی می‌تواند به صورت حضوری یا مجازی باشد که با توجه به شرایط فرد تعیین می‌شود. از جمله موارد اهمیت یادگیری زبان انگلیسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های مهم بین‌المللی است که طبق آمارهای اعلام شده از هر ۵ نفر در جهان، یک نفر می‌تواند به شکل مناسب به زبان انگلیسی صحبت نماید.

* یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند در آینده یک شغل مناسب کسب کنند. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بسیار مهم است، لذا والدین باید با انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی مناسب به فرزندان خود در یادگیری این زبان کمک نمایند.

* امروزه استفاده از تکنولوژی به عنوان رمز موفقیت افراد شناخته می‌شود که یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند کار کردن با تکنولوژی روز را بهبود ببخشد.

* بسیاری از وب سایت‌های معتبر به زبان انگلیسی بوده که اگر افراد بتوانند با استفاده از کلاس زبان انگلیسی مهارت خود را در فهم این زبان افزایش دهند قادر خواهند بود تا به منابع گسترده اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

* تحصیل در بسیاری از کشورها نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارد که این امر برای زبان آموزان دارای اهمیت است.

* یادگیری دقیق زبان انگلیسی به زبان آموزان این امکان را می‌دهد که بتوانند با توجه به شرایط خود و ایجاد یک بستر مناسب، کلاس‌های زبان انگلیسی را برگزار کنند که این امر به عنوان یک منبع درآمد شناخته می‌شود.

از کجا آموزش زبان انگلیسی را شروع کنم؟

پس از اینکه از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروزی باخبر شدید، بهتر است بدانید که یادگیری زبان انگلیسی باید به شکل پایه‌ای انجام شود. آموزشگاه‌های زبان انگلیسی مختلفی وجود دارد که زبان آموزان برای این که بتوانند به شکل اصولی به اهداف خود برسند باید در انتخاب آموزشگاه زبان و دریافت کلاس‌های آموزشی مختلف، دقت کافی را به خرج دهند.

شناخت بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران به افراد کمک خواهد کرد تا ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود بتوانند بهترین آموزشگاه را انتخاب کنند. افراد با شرکت در کلاس‌های زبان می‌توانند به شکل پایه‌ای درک مطلب خواندن متن را یاد بگیرند. این امر برای یادگیری اصولی زبان انگلیسی بسیار مهم است. زمانی که یک زبان آموز بتواند به شکل مناسب متون انگلیسی را بخواند، می‌تواند به شکل کلیدی دایره لغات یادگیری شده را افزایش دهد.

گستردگی دایره لغات یاد گرفته شده باعث می‌شود تا فرد بتواند با تمرکز بیشتری متون انگلیسی را مطالعه نماید. افراد با شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی می‌توانند مهارت نوشتاری خود را در یک بستر امن و آرام تقویت نمایند. وجود سطح مناسب از مهارت نوشتاری باعث می‌شود تا زبان آموزان در تمام مراحل یادگیری خود متمایز به نظر برسند.

انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر که با استفاده از شیوه‌های جدید آموزشی بتواند مطالب آموزشی را برای زبان آموزان بیان نماید حائز اهمیت است. استفاده از آموزش‌های جدید و کارآمد می‌تواند سرعت یادگیری را در زبان آموزان افزایش دهد. استفاده از شیوه آنلاین به عنوان یکی از آسان‌ترین روش‌های یادگیری زبان شناخته شده که محدودیت‌های مختلف شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارد.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به شیوه آنلاین

با روی کار آمدن اینترنت و پیشرفت علم و تکنولوژی می‌توان گفت که محدودیت‌های یادگیری به شکل قابل توجهی برداشته شده است. افراد برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می‌توانند یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر را انتخاب نمایند تا با استفاده از خدمات آنلاین به مجموعه‌ای از آموزش‌های مدرن دسترسی پیدا کنند. در کلاس‌های آنلاین که به صورت مجازی انجام می‌شود تعاملات بیشتری بین زبان آموزان و اساتید برقرار می‌شود که این امر برای افراد دارای اهمیت است.

زبان آموزان با شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان می‌توانند خودباوری و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و بدون هیچ مشکلی با اساتید خود ارتباط برقرار کنند. در زمینه دریافت آموزش‌های آنلاین به‌خصوص آموزش زبان انگلیسی به کودکان، انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی برتر که بتواند کلاس‌های آنلاین را در سطح کلاس‌های حضوری برگزار نماید دارای اهمیت است. در شیوه آنلاین اساتید زمان بیشتری دارند تا به سؤالات زبان آموزان پاسخ دهند.

وجود فایل‌های صوتی و ویدئویی این امکان را به زبان آموزان می‌دهد که بتوانند بارها به مطالب آموزشی دسترسی پیدا کنند. قابلیت استفاده از ضبط کلاس‌های زبان باعث شده است تا یادگیری در این شیوه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی کودکان می‌توان به قابلیت دسترسی آسان به امکانات مختلف، رفع محدودیت‌های مکانی، صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش یادگیری به شکل مؤثر و غیره اشاره کرد.

اگر بخواهید با استفاده از آموزشگاه زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی را به شکل پایه‌ای انجام دهید باید بتوانید یک آموزشگاه معتبر را جهت ثبت نام انتخاب کنید. در بین آموزشگاه‌های ارائه دهنده آموزش پایه‌ای زبان انگلیسی، می‌توان به موسسه زبان سفیر گفتمان اشاره کرد.

کدام آموزشگاه زبان بهتر است؟

موسسه زبان سفیر گفتمان نخستین ارائه دهنده‌ی سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش در کلاس به همراه آموزش آنلاین در فضای مجازی، در ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۷۸ با افتتاح اولین شعبه در منطقه‌ی قلهک تهران آغاز به کار کرد. زبان آموزان اگر می‌خواهند در یک بستر امن یادگیری زبان انگلیسی را به شکل پایه‌ای دنبال کنند می‌توانند از این موسسه استفاده نمایند.

آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان با داشتن ۲ دهه سابقه‌ی درخشان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان در کشور است که دارای ۱۰۲ شعبه در تهران و سایر شهرستان‌ها بوده که به اصول خود پایبند است. این موسسه تا به امروز باعث ایجاد امنیت و رفاه شغلی برای بیش از دو هزار نفر از بهترین مدرسین زبان خارجی و ۵۰۰ نفر از تواناترین مدیران، کارشناسان، کارکنان اداری و پشتیبانی شده است.

موسسه زبان سفیر گفتمان همواره تلاش نموده تا از یک طرف با بهره‌گیری از مقالات جدید و پژوهش‌های انجام شده در دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان و از طرف دیگر با بررسی جامع کیفیت خروجی‌های دوره‌های تربیت مدرس برگزار شده در واحد جذب مدرسین، مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین بسته‌ی آموزشی تربیت استاد زبان را تهیه نماید. اگر بخواهید بهترین کلاس‌های زبان انگلیسی را جهت یادگیری پایه‌ای زبان انگلیسی انتخاب نمایید می‌توانید به این موسسه سر بزنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5131296

منبع: مهر

کلیدواژه: یادگیری زبان آموزش زبان خارجی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تولید داخلی واحد صنعتی محصولات تراریخته پیامک فولاد لوازم خانگی لامپ کم مصرف گردو شرکت آسیاتک کسب و کارهای اینترنتی مدیران خودرو یک آموزشگاه زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی زبان انگلیسی می توان آموزش زبان انگلیسی زبان انگلیسی شرکت در کلاس کلاس های آنلاین زبان انگلیسی زبان انگلیسی زبان انگلیسی عنوان یکی شکل پایه ای کلاس های زبان برای یادگیری زبان آموزان سفیر گفتمان عنوان یک پیدا کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود