Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:31:22 GMT

چطور میتوانید شهریه دانشگاه خود را کم کنید؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۸۴۹

چطور میتوانید شهریه دانشگاه خود را کم کنید؟

همانطور که میدانیم در این روزها که ویروس کرونا فراگیر شده است، بیشتر مردم کشور به طریق دور کاری مسئولیت شغلی خود را انجام میدهند و مدارس و دانشگاه ها نیز به دلیل رعایت فاصله اجتماعی، تعطیل شده و از راه دور و به صورت آنلاین اداره میشوند و حتی میبینیم که امتحانات نیز مثل دوران سابق برگزار نمیشوند.

با اینکه دانشگاه‌ ها و خوابگاه های دانشجویی تعطیل شده اند، این اواخر مطلع شدیم که برخی از دانشگاه‌های کشور درخواست شهریه کرده و دانشجویان را به خاطر هزینه‌های خوابگاه مستلزم به پرداخت وجه‌های گوناگون نمودند!

این با وجود اینکه امکانات سابق را دیگر به دانشجویان ارائه نمیکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جریان، به خصوص در مناطق قرمز که هم تردد محدود شده و هم امکانات کار و درآمد کم شده، دانشجویان را با مشکلات زیادی رو به رو کرده و یک حرکت غیر منطقی به نظر میاد.

آیا چنین درخواستی را میتوان قبول کرد؟ آیا با دریافت اولین درخواست مجبور به پرداخت کل مبلغ هستیم؟

طبق بررسی های تیم مشاوره دانشجیب ، در بیشتر مواقع دانشجویان میتوانند خود را از پرداخت چنین وجه‌هایی معاف کنند و یا مبلغ را کاهش دهند و سالانه در خرج تحصیلات صرفه جویی کنند.
به این دلیل توصیه میشود قبل از پرداخت هر نوع وجه، همه جوانب را بررسی کنید و برای آسان‌ تر کردن بررسی خود، با کارشناسان تیم دانشجیب مشورت کنید. در برخی از موارد، میتوانید با ارسال مدارک لازم تخفیف را در کمتر از یک هفته به دست بی‌آورید.

علاوه بر مشاوره های حقوقی و مالی، تیم ما میتواند شما را در انتخاب رشته و یا پیدا کردن شغل مناسب بعد از دریافت مدرک تحصیلی همراهی کند و حتی رزومه شما را به کارفرما‌های معتبر برسانند.

برای دریافت مشاوره رایگان همین به وب سایت https://daneshjib.com  مراجعه فرمایید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب شهریه دانشگاه ویروس کرونا رپرتاژ آگهی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها

همتی فر، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: تعیین شهریه کودکستان‌ها، یکی از تکالیف سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است که در قوانین و ضوابط به آن اشاره شده است.

او با بیان این که شهریه بر اساس آئین نامه و ضوابط بررسی شده؛ ادامه داد: برای شهریه کودکستان‌ها الگوی جدیدی طراحی شده و بر همان اساس هزینه‌ها از والدین گرفته می‌شود.

وی افزود: بخشی از تخلفات و انحراف فعالیت مراکز پیشین بر اساس قوانین مصوب پایین بودن شهریه بوده است.

او با بیان این که الگوی جدید برای شهریه در نظر گرفته شده؛ تصریح کرد: بر اساس الگوی جدید به شکل سامانه‌ای فرایند محاسبه و تعیین شهریه طراحی شده است.

همتی فر گفت: در حال حاضر در فرایند تعیین و تصویب شهریه کودکستان‌ها هستیم.  موسسان کودکستان‌ها موظف هستند مدارک مستند را در سامانه بارگذاری کنند تا میزان شهریه مشخص شود.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: در صورتی که کارشناسان اطلاعات ثبت شده را تایید کنند نرخ‌نامه ابلاغ شده و به طور همزمان در سامانه کودکستان‌یاب قابل دسترس خانواده ‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد