Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا قصد دارد برای ورود به دنیای سیاست از سناتوری ایالت فلوریدا شروع کند.

  به نقل از خبرگزاری رویترز، دختر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا در حال برنامه ریزی برای شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۲ سنا است.

نشریه پولیتیکو به نقل از برخی منابع مطلع جمهوری خواه گزارش داد ایوانکا ترامپ قصد دارد برای سناتوری ایالت فلوریدای آمریکا در سال ۲۰۲۲ نامزد شود و در این زمینه از حمایت جرد کوشنر، شوهرش نیز به طور گسترده‌ای برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر که به عنوان مشاور دونالد ترامپ فعالیت می‌کرد در حال تبلیغ و حضانت از حرفه سیاسی همسرش است.

یک منبع مطلع به پولیتیکو گفت که کوشنر تبلیغاتی را برای تضعیف مارکو روبیو، رقیب ایوانکا در فلوریدا آغاز کرده است. روبیو، که سال آینده برای انتخاب مجدد سنای آمریکا نامزد خواهد شد، به ایوانکا ترامپ درباره یک جنگ سخت هشدار داد. هر چند روبیو در مصاحبه با فاکس نیوز دوره ریاست جمهوری ترامپ را پربازده‌ترین دوره برای ایالت فلوریدا توصیف کرد.

پولیتیکو یادآور ‌شد دست کم سه نفر از اعضای خانواده ترامپ در حال بررسی ورود به عرصه سیاسی هستند. به گفته منابع مطلع، لارا ترامپ، همسر پسر دوم دونالد ترامپ به طور فعال در حال بررسی نامزدی سنا در ایالت کارولینای شمالی در سال ۲۰۲۲ است.

دونالد ترامپ جونیور دیگر عضو خانواده ترامپ است که مایل به ورود به دنیای سیاست همانند پدرش است. اطلاعات بیشتری درباره اینکه ترامپ ۴۳ ساله دقیقا از چه کانالی قصد ورود به سیاست آمریکا را دارد، در دست نیست./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایالت فلوریدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی بیان کردند که اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است.

به گزارش ایسنا، موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به «دانشگاه نیویورک» در همان شهر، «دانشگاه هاروارد» در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست، «دانشگاه ییل» در شهر نیوهیون در ایالت کنتیکت و «دانشگاه کارولینای شمالی» در شهر رالی در ایالت کارولینای شمالی و دانشگاه براون در رود آیلند رسید و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا و گسترش دامنه آن به سایر دانشگاه ها و اروپا وحشت شدیدی را دولت های آمریکایی و اروپایی ایجاد کرده است.

به دنبال اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه و نسل کشی رژیم صهیونیستی، تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی را در صفحات مجازی خود در توییتر سابق (ایکس) منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«زن زندگی آزادی که دیروز آمریکا برای ما تجویز کرده بود را می‌توان امروز در دانشگاه‌های آمریکا مشاهده کرد. رفتار وحشیانه با آن دختر دانشجو و دستگیری آن استاد زن، جرمشان این بود که به خاطر جنایت رژیم علیه زنان غزه، اعتراض کرده بودند.»

مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است؛ این ندای ⁧حق⁩ را دولتمردان آمریکا و اسرائیل باید بشنوند؛ سرکوب آن توهین به وجدان ⁧بشریت⁩ است.»

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس:

«دستبند بر دستان ⁧استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا⁩ نمود و نمادیست از ⁧سیاست سرکوب⁩ سیستماتیک در غرب که البته بسی پیچیده و پنهان اعمال می‌شود و اکنون پرده‌ی پنهان‌کاری فروافتاده و کوس رسوایی آن به صدا درآمده است.»

علیرضا عباسی نماینده کرج:

«کشورهای غربی میخواستند رژیم اشغالگر قدس، سرباز راهبردیشان در منطقه باشد! ولی حمایت‌های افراطیشان از جنایت‌های وحشیانه این رژیم خصوصا بعد از طوفان الاقصی، آبروی نداشته‌شان در زمینه حقوق بشر، نسل‌کشی و حقوق زنان و کودکان در کشورهای خودشان را نیز برباد داده و به سربار راهبردی‌شان تبدیل شده به طوری‌که برای دفاع از این رژیم سفاک باید به سرکوب دانشگاه‌یانشان اقدام نمایند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟