Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان قدس، محمد مهدی خیرجو با اشاره به دیدار با اعضای هیئت امنای سامانه «هیئت‌آنلاین» و آغاز همکاری آستان قدس رضوی با این سامانه اظهار کرد: اتفاقات خوبی در هیئت‌آنلاین رخ داده و برای امضای تفاهم‌نامه بلند مدت همکاری با این سامانه اعلام آمادگی کرده‌ایم چراکه هر کاری که برای اهل بیت(ع) انجام گیرد در واقع در راستای اهداف ما در آستان قدس رضوی نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس افزود: ظرفیت معرفی حضرت امام رضا(ع) بسیار گسترده است، ما حداقل 800 سال محتوای مکتوبِ دیوانی در اینجا داریم که خیلی‌هایشان دست نخورده هستند و حتی تاکنون کسی نرفته اینها را استخراج و استفاده کند.

وی با بیان اینکه هیئت‌ها، حسینیه‌ها و تکیه‌ها همگی برای انتقال پیام اهل بیت(ع) هستند، یادآور شد: باید در این زمینه هر محتوای مرتبطی به هیئت‌آنلاین ارجاع داده شود و به مرور این سامانه منبع و مرجع شود. 

خیرجو افزود: پیشنهاد برای راه اندازی برنامه 24 ساعته از حرم رضوی بر روی سامانه هیئت‌آنلاین نیز منطقی است و بنده راه اندازی آن را پیگیری خواهم کرد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس همچنین به ارتباط آستان قدس با هیئت‌های خارجی اشاره و تاکید کرد: به نظرم باید برای مخاطب بین‌المللی بخشی راه اندازی کنیم که این موضوع با همکاری ما میسر خواهد بود و در بستر هیئت‌آنلاین فضا را برای استفاده زائران و مخاطبان بین المللی فراهم می‌کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی بخشی برای موضوع «سبک سازی» گفت: این مسأله به ویژه برای احیای سبک‌های مداحی در حالِ فراموشی مفید است.

گفتنی است؛ سامانه هیئت‌آنلاین به آدرسHeyatonline.ir به عنوان مرجع پخش زنده هیئات و مراسم‌های مذهبی فعالیت می‌نماید و اپلیکیشن آن با بیش از 42 هزار نصب فعال، محتوای سامانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین ترافیک استفاده از این سامانه برای کاربران رایگان است.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس حرم رضوی زیارت آنلاین امام رضا هیئت آنلاین راه اندازی آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد شمسایی اظهار کرد: آمارنامه ملزومات دارویی برای اولین بار در سال گذشته منتشر شد و به موازات آن دسترسی به داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی برای ذیفنعان و شرکت های فعال این حوزه مهیا شده است.

وی افزود: مطالعات ارزیابی بالینی ملزومات دارویی نیز توسط اداره مطالعات بالینی، پذیرش شده درسال گذشته ۹ فرآورده مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو یکی از اقدامات انجام شده در راستای تسهیل امور فراورده های ملزومات دارویی دسته بندی، استانداردسازی و تهیه فهرست این فرآورده ها بوده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات