Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:51:33 GMT

بازداشت دلال دارو در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۳۷۷

بازداشت دلال دارو در بازار تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نادر مرادی" معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: شب گذشته مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت تهران بزرگ، هنگام گشت زنی در حوالی بازار تهران ، یکی از دلالان بازار داروهای قاچاق را که در حال فروش مقادیری دارو به چند شهروند بود، شناسایی و بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری دلال دارو در تهران

وی عنوان کرد: در بازرسی اولیه از خودروی این فرد، 500 عدد قرص و ۱۵ قوطی شیشه ای انواع داروی های قاچاق کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هفتم پلیس انتقال یافت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی ،مخفیگاه متهم در حوالی محله نازی آباد شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به مخفیگاه وی اعزام و 8 میلیون و 877هزار و 740عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز که عمدتا قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بود،کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان اظهار کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازار تهران قاچاق اخبار حوادث امنیت تهران بازار تهران دارو قاچاق ماموران پلیس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم کرونا قتل بازیگر سینما و تلویزیون آزار و اذیت پزشک قیمت عکس اسباب بازی های تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو