Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی از ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره حبیب خبرداد و گفت: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز(سه‌شنبه، ۷ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره حبیب اظهار کرد: در این جشنواره حدود ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در مجموع حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: میزان استقبال مردمی از این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان و کشور بی‌نظیر بوده است.

 

وی اذعان کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا بود.


 

مهدوی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی در حوزه تولید محتوا خلاقانه و با ذوق عمل کردند، گفت: در جشنواره امسال ۱۲ اثر از نگاه داوران در چهار حوزه کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم و صفر برگزیده شدند.

 


حجت الاسلام‌ مهدوی خاطرنشان کرد: اسامی این برگزیدگان در روز برگزاری اختتامیه مشخص و هدایای ارزنده‌ای به آثار برتر تعلق می‌گیرد.

 


وی با بیان اینکه تعداد هفت اثر در بخش جنبی جشنواره انتخاب شده‌اند، افزود: یک اثر به عنوان برترین اثر از نگاه مردمی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» تصریح کرد: مراسم اختتامیه ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه (۹ بهمن) با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: دینی و مذهبی تبلیغات اسلامی جشنواره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان