Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست «فرشید طهماسبی» مدیر کل دفتر امور بین‌الملل با اشاره به اقدامات ارزشمند و هماهنگی‌های صورت پذیرفته جهت ارتباط موثر با آکادمی ورزش صربستان گفت: وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت تبادل تجربیات و انتقال آموخته‌های علمی و ورزشی اعلام می‌دارد و بی‌شک برگزاری این نشست مجازی می‌تواند پنجره‌ای در راستای گسترش ارتباطات و انتقال تجربیات و بهره‌وری طرفین از تجربیات فنی و ورزشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس روسای فدراسیون‌های والیبال، تکواندو و شنا، شیرجه و واترپلو با همتایان متناظر خود به صحبت و گفت و گو در خصوص موضوعات همکاری‌های متقابل و مورد علاقه بین فدراسیون‌های ملی ۲ کشور پرداختند و قرار شد دو طرف در اسرع وقت نسبت به تشکیل برنامه‌های اجرایی آتی فیمابین اقدام کنند.

در این نشست که با حضور سفرای دو کشور ایران و صربستان برگزار شد،   «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، «علی رغبتی» مدیرکل دفتر نظارت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، «فرشید طهماسبی» مدیر کل دفتر امور بین الملل، «مهدی مبینی» مدیرکل دفتر توسعه ورزش پایه و استعدادیابی، «محمدرضا داورزنی» رییس فدراسیون والیبال، «محمد پولادگر» رییس فدراسیون تکواندو، «محسن رضوانی» رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، «مهدی اسفندیاری» نماینده وزارت امور خارجه، به عنوان هیات ایرانی مذاکره کننده با مقامات وزارتی و روسای آکادمی ورزش صربستان دیدار و گفت و گو کردند.

منبع: وزارت ورزش و جوانان برچسب‌ها مهدی علی نژاد محسن رضوانی فدراسیون شنا فدراسیون والیبال وزارت امور خارجه وزارت ورزش و جوانان مهدی مبینی فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد محسن رضوانی فدراسیون شنا مهدی علی نژاد محسن رضوانی فدراسیون شنا فدراسیون والیبال وزارت امور خارجه وزارت ورزش و جوانان مهدی مبینی فدراسیون تکواندو اخبار کنکور وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم