Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:42:10 GMT

فدراسیون فوتبال: 74 میلیارد درآمد، 72 میلیارد هزینه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۴۹۰

فدراسیون فوتبال: 74 میلیارد درآمد، 72 میلیارد هزینه

خزانه دار فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد شرایط مالی این فدراسیون طی 4 سال و نیم اخیر ارائه داده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال روزهای سختی را به دلیل کسری بودجه پشت سر می‌‍گذارد و شکایت مارک ویلموتس کار را به جایی رسانده که شرکت شستا ساختمان فدراسیون در خیابان سئول را نیز به فروش گذاشته تا بخشی از قرض دو هزار یورویی خود را که برای پرداخت قسط اول مطالبات مارک ویلموتس به فدراسیون داده بود را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی سلیمانی خزانه دار فدراسیون آخرین میهمان برنامه استودیو فوتبال بوده و اینطور در مورد شرایط مالی صحبت هایش را آغاز می کند:« در چهارسال و نیم گذشته روزهای سخت و خوب را در کنار هم تجربه کردیم.از ابتدای سال 97 با فیفا و کنفدراسیون برای دریافت منابع مان به مشکل خوردیم و اینکه به یکباره به دلیل وجود تحریم های ظالمانه این منابع قطع شد مشکلاتی را همراه داشت. مدیریت در فوتبال وقتی منابع دچار نقصان شود با مشکل روبرو خواهد شد.به همت عزیزانی که دل شان به حال فوتبال می تپد تا امروز این مسیر طی شده است. فعالیت18 تیم ملی در رده های مختلف و روند آماده سازی آنها بسیار اهمیت دارد. فراموش نکنیم سه سال بودجه داخلی فدراسیون افزایش پیدا نکرد اما هزینه ها بالای 400 درصد اضافه شده بود.در بحث اعزام تیم های ملی واقعا افزایش ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده ولی روند اعزام ها متوقف نشده است. امیدوارم با حضور و همراهی حامیان بیشتر مالی به فوتبال ملی شاهد کمک هرچه بیشتر به تیم های ملی باشیم.»

 

خزانه دار فدراسیون فوتبال حرف هایش را در مورد شرایط مالی فدراسیون ادامه داد و گفت: « شیرین ترین لحظات فعالیت من در این چهارسال و نیم حضور تیم ملی در جام جهانی بود. تیم ملی اوقات شیرینی را برای مردم در جام جهانی خلق کرد و امیدوارم بتوانیم شاهد تکرار آن روزهای زیبا باشیم. ما در آستانه صعود به مرحله حذفی هم بودیم و می توانستیم به این هدف بزرگ تحقق بخشیم. تیم ملی در روسیه یک کاروان بزرگ بود و انجام امور مربوطه کار بزرگی بود.


سلیمانی خاطرنشان کرد:« ما امسال علی رغم شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه، از نظر مازاد درآمد ناخالص به جز هزینه های عمومی توانستیم 74 میلیارد تومان کمک و منابع داشته باشیم که بیش از دو میلیارد مازاد بر هزینه ها بود که کار قشنگی بود.هر چند هزینه های سربار باعث شد نتوانتیم مثبت باشیم اما در فعالیت های عملیاتی کماکان مثبت بودیم که به همت مدیران فدراسیون انجام شد.البته باید بهتر از این هم باشیم و بتوانیم درآمدهای بیشتری کسب کنیم.بدیهی است در صورت اخذ مطالبات فدراسیون از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کلیه پروژه های عمرانی و ردیف های جاری فدراسیون نیز مطابق تقویم و برنامه های توسعه ای فدراسیون به نحو مطلوب انجام خواهد شد.»

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی