Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم لیگ اسکی صحرانوردی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، روز دوم از هفته دوم رقابت‌های لیگ اسکی صحرانوردی در پیست اسکی شهید قوطاسلو (ارتش جمهوری اسلامی ایران) با برتری و کسب عناوین نخست سید ستار صید و سمانه‌بیرامی باهر برگزار شد.

رقابت‌های صحرانوردی امروز(سه‌شنبه) در رشته استقامت برگزار شد، در بخش ۱۵ کیلومتر مردان سید ستار صید در جایگاه نخست ایستاد، دانیال ساوه‌شمشکی دوم شد و یاسین شمشکی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ۱۰ کیلومتر زنان نیز سمانه‌ بیرامی‌باهر اول شد، فرزانه رضا سلطانی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و ساحل تیر در مقام سوم را کسب کرد.

در روز اول هم مسابقات ۱۲۰۰ متر کلاسیک برگزار شد و در نهایت سید ستار صید و سمانه بیرامی‌باهر عناوین نخست را کسب کردند. در این مسابقات و در بخش مردان یاسین شمشکی دوم شد و دانیال ساوه‌شمشکی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. در بخش زنان هم ساحل تیر در جایگاه دوم قرار گرفت و فرزانه رضاسلطانی مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکی صحرانوردی فدراسیون اسکی بیرامی باهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • برتری فوکوئوکا به تک گل استثنائی زاهدی
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد