Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی با حکمی از سوی آیت الله صدیقی به عنوان دبیر امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و مدیریت حوزه علمیه ولایت از جمله سوابق مدیریتی دبیر جدید این ستاد است.

پیگیری مطالبات هزار کارگران اخراجی برفاب، پیگیری مشکلات مردم مناطق محروم مانند مشکل آب آلوده به نفت سرخون، پیگیری مشکلات شیلات هزار تنی رفن، ایجاد کارگاه ماسک سازی و تولید ده‌ها هزار ماسک پارچه‌ای، تشکیل یک گروه جهادی در حوزه علمیه و جمع آوری و توزیع معادل ده‌ها میلیون تومان کمک مردمی در رزمایش مواسات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های اخیر دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ابوالفضل احمدی ستاد امر به معروف معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه