Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا قهری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: طی ایام الله دهه فجر، ۱۲ طرح کشاورزی و صنایع تبدیلی، شامل ۲ طرح آب و خاک، ۳ طرح گلخانه و ۷ طرح سردخانه در شهرستان نرماشیر با اعتبار قریب به ۱۶۱ میلیارد ریال که بیش از ۵ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد و ۳۶ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طرح‌های آب و خاک، شامل یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۳۴ هکتار با هزینه کرد ۲ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال که ۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح آبیاری بارانی در سطح ۲۸ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۳ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال که ۳ هزار میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

قهری بیان کرد: ۳ طرح گلخانه در سطوح ۳ هزار و ۷۶۲، ۵ هزار و ۴۰ و ۵ هزار و ۱۸۴ مترمربع با ظرفیت تولید ۵۵، ۸۵ و ۸۶ تن گوجه فرنگی در این ایام به بهره برداری می‌رسد و ۲۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

او تصریح کرد: ۷ واحد بسته بندی و سردخانه نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این ایام است که با افتتاح این واحدها ، ۸ شغل به اشتغال زایی منطقه افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر اشتغال زایی بهره برداری میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم