Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، شرکت‌ توزیع برق با ارائه جداول اطلاع رسانی خاموشی احتمالی، نسبت به قطع برق برنامه‌ریزی شده در استان‌های شمالی هشدار دادند.

این محدودیت‌ها پس از این اعلام شرکت توانیر مبنی بر محدودیت تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های برق و کمبود 3 هزار مگاواتی برق توسط شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای اعمال و به اطلاع شهروندان هر استان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*افزایش 4 درصدی مصرف برق خانگی

به استناد جزئیات مطرح شده توسط متولیان صنعت برق کشور، میزان مصرف برق نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش پیدا کرده است، در حالیکه مشترکان خانگی 4 درصد بیش از سال گذشته برق مصرف کرده‌اند. 

در همین راستا، محمدحسن متولی زاده قائینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، با اشاره به تلاش صنعت برق به منظور جلوگیری از خاموشی بخش خانگی گفت: در شرایط کنونی محدودیت تامین گاز نیروگاه‌ها سبب شده تا بار دیگر نگران تامین برق پایدار شویم و از این  رو بار دیگر از مردم می‌خواهیم تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

مشروح جزئیات خاموشی استان مازندران را از اینجا بخوانید.

مشروح جزئیات خاموشی استان گلستان را از اینجا بخوانید.

مشروح جزئیات خاموشی استان گیلان را از اینجا بخوانید.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گلستان گیلان جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی