Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:33:17 GMT

برنامه قطع برق مناطق صنعتی قم برای روز سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۹۸۵

برنامه قطع برق مناطق صنعتی قم برای روز سه‌شنبه

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم،‌ در این اطلاعیه آمده است: امروز سه‌شنبه مورخ هفت بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ به مدت ۲ ساعت در بخش نواحی صنعتی استان و از ساعت ۱۸ در «شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد» قطعی اضطراری برق وجود خواهد داشت.

در این اطلاعیه اضافه شده است: این امر در راستای محدودیت‌های ظرفیت تولید برق در نیروگاه‌های گازی به‌دلیل افزایش مصرف گاز در سراسر کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه‌ ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی مردم، درخواست شده است برای اطلاع از  وضعیت خاموشی‌های منطقه مورد نظر خود از طریق اپلیکیشن «برق من» اقدام نمایند.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

در حال ‌حاضر بیش از ۵۷۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

برچسب‌ها انرژی برق قم شركت توزيع نيروی برق تهران وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق قم شركت توزيع نيروی برق تهران انرژی برق قم شركت توزيع نيروی برق تهران وزارت نیرو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان  روز شنبه  ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

علاقه مندان  مي توانند براى ارتباط مستقيم با استاندار آذربايجان غربى روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح با شماره ۱۱۱ (سامد) تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج