Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران مذهبی در «کلرادو» آمریکا در یک گفتگوی زنده مجازی گرد هم آمدند و در مورد همه چیز از جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» گرفته تاچگونگی عملکرد رهبران دینی در فضای چالش برانگیز نژادپرستی بحث و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « centennialcitizen»، رهبران مذهبی در «کلرادو» آمریکا  در یک گفتگوی زنده مجازی گرد هم آمدند و در مورد همه چیز  از جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» گرفته تا تجربه تبعیض آسیایی های ساکن آمریکا در دوران همه گیری کرونا و چگونگی عملکرد رهبران دینی در فضای چالش برانگیز نژادپرستی بحث و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تظاهرات چند ماه گذشته در سراسر آمریکا باعث ایجاد یک گفتگو در مورد نژاد و برخورد نابرابر با نژادهای مختلف که معترضین می گویند هنوز در زندگی افراد رنگین پوست  بیداد می کند،شده است.

 

«کامل الوزیر»،رئیس انجمن اسلامی کلرادو در این باره گفت: اگر ما قبول کنیم که آفریدگار همه متا یکی است متوجه می شویم که هیچ تفاوتی بین انسان ها وجود ندارد.

 

وی افزود: دین اسلام تحقیر افراد و یا بد حرف زدن در مورد آنها به خاطر رنگ پوستشان را گناه می داند و بنابراین نژادپرستی از نظر اسلام امری ناپسند و غیرقابل قبول است.

 

کشیش «جوان بل هینز» از اعضای کلیسای کاتولیک در کلرادو از تلاش های سازمان خود برای ریشه کن کردن نژادپرستی در همه جای این شهر و در سراسر آمریکا خبر داد.

 

وی در این باره گفت: همه مردم آفریده های خدا هستند و این تصویر بشریت است که هیچ ربطی به نژادهای مختلف ندارد.

 

رهبران دینی محلی بر اهمیت جنبش «زندگی مسلمانان اهمیت دارد» که مخالف خشونت دولتی علیه مردم سیاه پوست  و نژادپرستی ضد سیاه پوستان است تاکید کردند.

 

«آدریان میلر» ، مدیر اجرایی شورای کلیساهای کلرادو،سازمانی که هدف آن همکاری با یکدیگر برای عدالت است جنبش زندگی سیاهان اهمیت دارد را برای مقابله با نژادپرستی در آمریکا بسیار مهم و ضروری دانست.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: رهبران دینی نژادپرستی آمریکا رهبران دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند