Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:44:44 GMT

نفرات برتر هفته دوم لیگ اسکی صحرانوردی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۰۷۱

نفرات برتر هفته دوم لیگ اسکی صحرانوردی مشخص شدند

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام فدراسیون اسکی، روز دوم از هفته دوم رقابت‌های لیگ اسکی صحرانوردی در پیست اسکی شهید قوطاسلو (ارتش جمهوری اسلامی ایران) برگزار شد و نفرات برتر آن نیز مشخص شدند.

در این هفته از مسابقات عناوین نخست بخش مردان و زنان به سید ستار صید و سمانه‌بیرامی باهر رسید.

در روز دوم از هفته دوم لیگ اسکی صحرانوردی که در رشته استقامت برگزار شد، در بخش ۱۵ کیلومتر مردان سید ستار صید در جایگاه نخست ایستاد، دانیال ساوه‌شمشکی دوم شد و یاسین شمشکی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش ۱۰ کیلومتر زنان نیز سمانه‌ بیرامی‌باهر اول شد، فرزانه رضا سلطانی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و ساحل تیر در مقام سوم را کسب کرد.

منبع: فدراسیون اسکی برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران پیست اسکی دیزین اسکی فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران پیست اسکی دیزین اسکی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیست اسکی دیزین اسکی فدراسیون اسکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند

معرفی دو نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو به مجمع آینده این فدراسیون موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو برگزار و سیدعباس هاشمی‌منش به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در مجمع امروز، رای گیری برای معرفی اعضای هیئت رئیسه نیز صورت گرفت.

با توجه به نامشخص بودن وضعیت تایید  صلاحیت نایب رئیس اول معرفی شده از سوی سیدعباس هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو، قرار شد رای‌گیری برای فاطمه شهریاری نایب رئیس دوم معرفی شده نیز در مجمع آینده این فدراسیون که کمتر از سه ماه آینده برگزار خواهد شد، انجام شود.

البته رای‌گیری برای امین عباسی به عنوان خزانه‌دار و هاله زینب پیرقربان کارشناس خبره انجام شد و عباسی با کسب  47 رای و پیرقربان با کسب 31 رای ضمن انتخاب به عنوان خزانه‌دار و کارشناس خبره به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون نیز درآمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان