Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل دفتر بهره‌وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ با پرداخت حدود ۶۰ درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ونقل برون شهری آسیب دیده از کرونا، میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این بخش به رقم ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، «محسن صادقی»  افزود: از مجموع حدود چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری،  ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان در بخش حمل و نقل جاده ای و هوایی، ریلی و دریایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: دولت در دو بخش به حمل و نقل عمومی برون‌شهری تسهیلات پرداخت کرده است. بخش اول به طور ویژه حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی هستند که آسیب بسیار شدیدی از شیوع کرونا دیدند و بخش دیگر حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری که با آسیب‌های قابل توجهی روبرو شدند. در مجموع حدود ۲۱۱ هزار پرونده از سوی شرکت‌های حمل‌ونقلی برای دریافت این وام تشکیل شده که از این رقم، حدود ۱۵۳ هزار پرونده به ارزش ۲ هزار و ۸۹۰  میلیارد تومان به پرداخت رسیده و بقیه پرونده‌ها نیز در فرایند پرداخت قرار دارند.

 صادقی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات ویژه شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل هوایی و ریلی افزود: تاکنون در بخش هوایی، از مجموع ۲۹ پرونده که درخواست بیش از ۲ هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات داشته‌اند، پرونده ۱۰ شرکت به ارزش بیش از یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: در حوزه ریلی نیز از مجموع ۶۱ پرونده متقاضیان با ارزش تقریبی ۸۹۰ میلیارد تومان، تسهیلات ۱۸ شرکت پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی به آن‌ها نیز حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول ادامه داد: از مجموعه کل درخواست‌های ثبت شده در سامانه کارا جهت اخذ تسهیلات حمایتی کرونا در بخش حمل و نقل که معادل حدود ۲۶۶ هزار نفر شاغل است، تسهیلات معادل ۱۷۵ هزار شاغل پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره‌وری حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی همچنین خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی و تسهیل و تعجیل در پرداخت این تسهیلات از سوی برخی بانک های عامل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: میلیارد تومان پرداخت شده برون شهری حمل و نقل حمل ونقل ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.


محدصی نژاد افزود: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند