Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@04:31:14 GMT

زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۱۵۷

زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد

رئیس کانون بازنشستگی شهر تهران، زمان پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگی شهر تهران ضمن تأکید بر اینکه دولت باید توجه ویژه‌ای را به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی داشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم در لایحه بودجه سال آتی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد اجرای کامل طرح متناسب‌سازی و همسان‌سازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تحقیق از صندوق بازنشستگی روستایی و عشایر در مجلس

وی درباره واریز عیدی برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنابر پیگیری‌ها و وعده داده شده از سوی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی قرار است تا پایان بهمن‌ ماه عیدی بازنشستگان واریز شود.

دهقان‌کیا افزود: بر همین اساس بازنشستگان تأمین اجتماعی در بهمن‌ ماه در دو مرحله دریافتی خواهند داشت یک  مراحله مربوط به حقوق مستمری و دیگری مربوط به عیدی خواهد بود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره میزان عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد:‌ رقم عیدی فعلاً شخص نیست و به‌زودی از سوی دولت اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی سازمان تامین اجتماعی شهر تهران دولت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: صبح امروز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟