Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری و نیروی انتظامی اقتدار مقابله با اینکه فضا‌های عمومی شهر تبدیل به فضای اختصاصی نشود را ندارند. خبرگزاری میزان- محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه شهر بیدار، چندین نقطه شهر که دچار شب مردگی و فضای مناسب است، انتخاب شده تا هم این خلأ رفع شود و هم فضای فرهنگی و اجتماعی شهر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این سوال که لایحه شب بیداری پیش‌تر رد شده بود و نیروی انتظامی با آن مخالفت کرده بود، عنوان کرد: با توجه به نقاط محدود اجرای طرح و هماهنگی با هیئت تطبیق مشکلات را رفع خواهیم کرد.   بیشتر بخوانید: ماجرای استیضاح شهردار تهران از زبان هاشمی

هاشمی درباره پارک‌های حاشیه‌ای گفت: این موضوع غیر قانونی است، اما شهرداری و نیروی انتظامی اقتدار مقابله با اینکه فضا‌های عمومی شهر تبدیل به فضای اختصاصی نشود را ندارند. متأسفانه این موضوع جا افتاده و بسیاری از نهاد‌های دولتی نیز این اقدام را انجام می‌دهند.

رییس شورای شهر پایتخت در واکنش به سند زدن قسمتی از اتوبان همت به نام شهرداری از سوی اداره ثبت، تصریح کرد: شهرداری اکثر نقاط شهر سند دارد، اما بعداً برخی بر روی این اسناد شکایت و ایجاد تردید می‌کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: محسن هاشمی شورای شهر تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن هاشمی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم