Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز از جابجایی روزانه 6500 مسافر توسط مترو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛بهرام فرهخت با اشاره به فعالیت منظم قطار شهری تبریز، گفت: با وجود محدودیت های کرونا، هم اکنون روزانه 6500 مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط متروی تبریز جابجا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ظرفیت فعالیت قطار شهری تبریز به حدی است که اگر کرونا نبود، می توانستیم روزانه برای 20 تا 25 هزار نفر مسافر خدمات رسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز عنوان کرد: هم اکنون مترو تبریز در دو فاز 1 و 2 فعالیت دارد و فاز 3 تا اطلاع ثانوی تعطیل است و پس از رفع نواقص، جابجایی مسافر در این فاز صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز قطار شهری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار