Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:15:07 GMT

انواع کفش کاترپیلار

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۳۴۵

انواع کفش کاترپیلار

بسیاری از افراد، کفش کاترپیلار را با عنوان ایمن‌ترین کفش‌ها می‌شناسند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بولگانو، چون معروف‌ترین و مناسب‌ترین کفش‌های راحتی و استاندارد در محل کار، کفش ایمنی کاترپیلار است. بدنه این کفش‌ها نسبت به ضربه اجسام نوک تیز و سخت از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند.

علاوه بر بدنه، ضخامت بخش انتهایی کفش بالاست که در اثر اصطکاک با زمین‌های سخت هم ذره‌ای از ساختار محکم و کیفیت انتهایی آن کم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، وزن کفش ایمنی کاترپیلار چندان زیاد نیست.

به همین خاطر، زمانی که ساعت‌های زیادی را در محیط کار به سر می‌برید، از پوشیدن این کفش منصرف نخواهید شد! غیر از نوع ایمنی کفش کاترپیلار، انواع دیگری از این کفش‌ها در بازار وجود دارند که حجم بالایی از تقاضا برای دریافت آن‌ها وجود دارند. برای آشنایی با این مدل­ها ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع کفش کاترپیلار

غیر از نوع کفش ایمنی کاترپیلار، سایر انواع کفش کاترپیلار هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا متریال‌های به کار رفته در کفش کاترپیلار بسیار باکیفیت هستند و در نتیجه زمانی که شما کفش‌های این برند را می‌پوشید، احساس راحتی خواهید داشت.

به طور کلی، دو پارامتر زیبایی و ایمنی در کفش کت Cat وجود دارد و همین دو پارامتر در کنار هم باعث شده اند تا تقاضای بسیاری برای دریافت انواع کفش کاترپیلار وجود داشته باشد.

. بوت کاترپیلار

نوع بوت کفش کاترپیلار را خانم‌ها و آقایان جوان و خوش‌سلیقه می‌پسندند. به طور معمول، بوت کاترپیلار، تا زیر زانوی فرد را پوشش می‌دهد. جنس این کفش‌های محکم از نوع چرم است و برای پیاده روی روزانه گزینه مناسبی می‌باشند.

بوت کاترپیلار از نظر زیبایی و کارایی، هیچ نکته منفی ندارد که مورد پسند افراد قرار نگیرد. برای مثال، تنوع رنگ بوت کاترپیلار به قدری است که افراد می‌توانند انتخاب‌های متعددی داشته باشند.

. نیم بوت کاترپیلار

از نیم بوت کاترپیلار می‌توان به عنوان راحت‌ترین نوع کفش کاترپیلار یاد کرد؛ چرا که وزن آن در مقایسه با نیم بوت‌های سایر برندها، کمتر است و در عین حال، پوشش آن در برابر نفوذ آب، بسیار مقاوم می‌باشد. این نیم بوت‌ها را می‌توانید شستشو بدهید، بدون این که ساختار نیم بوت کاترپیلار تغییر کند.

نیم بوت کاترپیلار را می‌توانید برای پیاده روی و طبیعت گردی استفاده کنید. چون کفه‌ی این کفش‌ها از نوع طبی است و به همین خاطر به ساق پا و پاشنه پاهای شما، فشار زیادی وارد نمی‌شود.

. کفش ایمنی کاترپیلار

کفش ایمنی کاترپیلار به عنوان پراستفاده‌ترین انواع کفش کاترپیلار مردانه محسوب می‌شود. موارد استفاده این کفش برای محیط‌هایی است که به ضد برق و ضد لغزش نیاز دارند.

این نوع از کفش کاترپیلار همانند نیم بوت کاترپیلار در برابر آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. به همین خاطر، شما با پوشیدن این کفش‌های محکم و بادوام، نگران آسیب رسیدن به پاهای خود نخواهید بود.

طول عمر مفید کفش‌های ایمنی کاترپیلار در مقایسه با سایر کفش‌های محیط کار، بیشتر است. چون رویه آن در برابر سایش و خطرات احتمالی که پیش می‌آید، مقاومت بالایی دارد. در عین حال، جنس رویه کفش کاترپیلار مردانه از نوع مش است که تنفس پا و احساس خنکی را میسر می‌سازد.

یکی از بهترین ویژگی‌های کفش ایمنی کاترپیلار، به ضد بو بودن آن مربوط می‌شود. به طوری که اگر پاهای شما بیشتر از ۴ ساعت در این کفش باشد، پاهای شما عرق نمی‌کند و احساس خفگی نخواهید داشت.

خوب است بدانید که یکی دیگر از مزیت‌های کفش ایمنی کاترپیلار، منعطف‌پذیر بودن آن است. به طوری که شما در تمام طول روز، احساس نمی‌کنید که پاهای‌تان در یک قالب سخت و محکم قرار گرفته است.

. کفش کتانی کاترپیلار

اگر به دنبال یک کفش کاترپیلار مردانه برای شرکت در مسابقات ورزشی و یا پیاده روی‌های طولانی مدت هستید، کفش کتانی کاترپیلار در اولویت انتخاب‌های شما است. چون کفش کتانی کاترپیلار می‌تواند خستگی پاها را تا ۹۰ درصد کاهش بدهد.

به همین دلیل است که سرعت قدم زدن و حرکت دادن پاهای شما با پوشیدن این نوع کفش‌ها از نوع افزایشی است. به طور کلی، وزن کفش کتانی کاترپیلار اصل خیلی زیاد نیست که شما پس از پیاده روی طولانی مدت احساس خستگی داشته باشید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم کفش کتانی کاترپیلار، ضدتعریق بودن آن است که اجازه نمی‌دهد تا سلامت پاهای شما به خطر بیافتد. به طور معمول، جنس رویه کفش کتانی کاترپیلار از نوع چرم پرزدار می‌باشد که مانع از تنفس پاهای شما در حین راه رفتن و ورزش کردن نمی‌شود.

خرید کفش کت Cat اصل از فروشگاه بولگانو

انواع کفش کاترپیلار اصل در خارج از کشو تولید می‌شوند. کشورهایی مانند ویتنام و آمریکا به عنوان ‌مهم‌ترین کشورهای سازنده کفش کاترپیلار شناخته می‌شوند. به منظور خرید کفش کت Cat اصل باید به فروشگاه‌های ایرانی مراجعه کنید که واردکننده این محصولات باکیفیت هستند.

فروشگاه بولگانو ( bolgano.com ) یک فروشگاه اینترنتی ایرانی است که انواع کفش کاترپیلار در آن به فروش می‌رسد. قیمت استثنائی و کیفیت بالای کفش‌های کاترپیلار این فروشگاه آنلاین را به یکی از محبوب­ترین عرضه کننده­ های انواع کفش تبدیل کرده است.

کفش ایمنی، کفش کت Cat، کفش کتانی، نیم بوت و بوت کاترپیلار در فروشگاه بولگانو از نوع اصل است و به هیچ وجه محصول تقلبی در آن به فروش نمی‌رسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفش ها پیاده روی پاهای شما کفش کت Cat

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم آناناس طلایی ۱۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم به ۲۸ هزار تومان

هر کیلوگرم پاپایا (تولید داخل) ۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال آبگیری ۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۲۲ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال توسرخ ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم توت فرنگی ۹۸ هزار تومان

هر کیلوگرم جانا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم خرما خارک خوشه‌ای ۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار کوتاه بذر اصفهان مینی و خاردار ۲۱ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم زنجبیل تازه ۱۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب زرد لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم گریپ فروت ۱۸ هزار تومان

هر کیلوگرم کیوی ۵۲ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع طالبی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم لیموشیرین ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم لیموترش ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم ملون و خربزه ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد بالای ۱۳۰ گرم ۶۵ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد زیر ۱۳۰ گرم ۶۰ هزار تومان

هر کیلوگرم نارگیل ۶۲ هزار تومان

هر کیلوگرم نارنگی کینو ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم هندوانه بالای کیلوگرم ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم هندوانه زیر کیلوگرم ۷,۹۰۰ تومان

کد خبر 6090960

دیگر خبرها

  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد