Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی، رییس کل این بانک امروز در سفری دو روزه و به دعوت مقامات عمانی به مسقط، پایتخت عمان سفرد کرده است. هدف از این سفر، مذاکره درباره تعمیق روابط بانکی و تجاری دو کشور، باتوجه به شرایط جدید بین‌المللی است.

براین اساس امروز عبدالناصر همتی با سید بدر بن حمد، وزیر خارجه عمان دیدار و گفت و گو کرده است که در جریان این دیدار، توسعه روابط اقتصادی و بانکی دوکشور مورد تاکید طرفین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست، وزیر خارجه عمان ضمن اشاره به اهمیت نقش و جایگاه ایران در منطقه، گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو کشور را حائز اهمیت دانست.

یادآور می شود پیش از این و در دیدار سال گذشته رییس کل بانک مرکزی کشورمان با وزیر صنعت و تجارت عمان در تهران، راهکارهای توسعه استمرار و تسهیل روابط بانکی و تجاری بین ایران و عمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود.

پربیننده ترین عرضه روزانه بیش از ۱۵۰میلیون دلار در سامانه نیما/ تقویت قدرت بازارساز با روند صادرات نفتی و غیرنفتی بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد تشکیل کمیته ویژه برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان/ برخورد با سوءاستفاده کنندگان از منابع بانکی رنگ چک‌های جدید صورتی و بنفش خواهد بود/ محدودیت‌های چک برگشتی در قانون جدید چک ارتباط نرخ بهره بین‌بانکی و بورس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است