Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@21:25:35 GMT

گلایه باشگاه پرسپولیس از شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۵۳۴

گلایه باشگاه پرسپولیس از شهرداری تهران

براساس مصوبه شورای شهر تهران، خیابان گلستان در محدوده نارمک، به خیابان «جعفر کاشانی» تغییر نام داد. علت نام‌گذاری خیابان جعفر کاشانی، قرار داشتن باشگاه شاهین در این خیابان است.

آئین پلاک‌کوبی خیابان گلستان به نام خیابان جعفر کاشانی روز دوشنبه و بدون اطلاع باشگاه و خانواده بزرگ پرسپولیس و همچنین پیشکسوتان و بزرگان باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس از جمله همبازیان زنده‌یاد جعفر کاشانی برگزار شد!

با تاسف و در کمال تعجب، باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اجرای این مصوبه شورای شهر تهران، هیچ‌گونه دعوت‌نامه یا نامه اطلاع رسانی را دریافت نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که زنده‌یاد جعفر کاشانی که از فرهیختگان ورزش و فوتبال ایران بود به جهت سال‌ها تلاش و زحمت برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، شایسته برنامه باشکوه‌تری بود. این در حالی است که در تماس با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران، از جمله حمید جاسمیان، آنها نیز نسبت به چنین اتفاقی ابراز بی‌اطلاعی و گلایه کردند. 

در این که زنده نگه داشتن نام این بزرگان، اقدامی در خور توجه و قدردانی است شکی نیست ولی برای انجام آن به این شکل دلیلی نمی‌بینیم. همچنین شایان ذکر است؛ در جریان این مراسم، از سردیس این پیشکسوت نامدار فوتبال ایران وبازیکن و رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که برابر باشگاه شاهین قرارداده شد نیز رونمایی شد.

جعفر کاشانی پیشکسوت بزرگ باشگاه پرسپولیس  که خیابانی به نام او  نامگذاری شد، متولد ۱۱ اسفند ۱۳۲۲ در تهران بود و در حالی که ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت، متاسفانه در دهم مهرماه ۱۳۹۸، جان به جان آفرین تقدیم کرد. 

جعفر کاشانی پس از سال‌ها تلاش برای باشگاه شاهین و تیم ملی کشورمان، جزو نسل اولی بود که به اتفاق همبازیان نامدار خود، اولین تیم فوتبال پرسپولیس را تشکیل دادند. وی که کارمند وزارت امور خارجه بود به عنوان سرکنسول و دیپلمات ایران در امارات، خدمت کرد. او برای ۷ سال با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و فوتبال خود را با این پیراهن به پایان رساند. زنده‌یاد کاشانی، هنوز در اوج فوتبال خود بود که برای انجام ماموریت دیپلماتیک خود در امارات، مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

کاشانی که به عنوان مدیرعامل باشگاه شاهین نیز فعالیت داشت با سابقه‌ترین عضو هیئت مدیره پرسپولیس به حساب می‌آمد. تاسیسات کنونی شاهین در زمان مدیریت وی، راه‌اندازی شد و بهره‌برداری از ورزشگاه شهید کاظمی نیز در زمان ریاست او بر هیئت مدیره به پرسپولیس واگذار شد.

روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند جعفر کاشانی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه شاهین فوتبال ایران جعفر کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از آغاز فاز دوم خیابان شهید نقیب زاده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، علیرضا نقوی با بیان اینکه فاز ۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب زاده آغاز شده است، اظهار کرد: همزمان با جدول‌گذاری مسیر خیابان شهید نقیب زاده از داروخانه امامزاده‌ای، فاز دوم طرح خیابان شهید نقیب زاده با تملک و آزادسازی ۷ پلاک با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به آزادسازی‌های این مسیر، گفت: خیابان شهید نقیب زاده از پروژه‌های بر زمین مانده سالیان گذشته بود که با اهتمام مدیریت شهری در دوره ششم بیش از نیمی از پلاک‌ها تا تقاطع مسجد رسولیان انجام شد و امیدواریم با تملک باقیمانده پلاک‌ها تا پایان سال شاهد افتتاح کامل این گذر باشیم.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد ادامه داد: از اهمیت این پروژه می‌توان به موازی بودن آن با بلوار آیت‌الله طالقانی اشاره کرد که بخشی از بار ترافیکی آن در این خیابان بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 751281

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود