Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امروز  خبری مبنی بر اینکه  دام‌ اهالی روستای آبشدون رامهرمز  بر اثر مصرف آب آلوده به نفت تلف شده‌اند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 اما آرش قنبری فرماندار رامهرمز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به اینکه آبشدون یک منطقه نفت‌خیز است که در آن یکسری چاله‌هایی را برای تخلیه نفت اضافی تعریف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  وجود این چاله‌ها در کنار چاه‌های نفتی طبیعی است، افزود: تنها یکی از دام‌ها سمت این‌چاه‌ها رفته و از آب آنجا استفاده کرده است و تلف شد.

فرماندار شهرستان رامهرمز با تاکید بر اینکه آب مورد نیاز برای مصرف دام در روستا وجود دارد، گفت: این قضیه از طریق شرکت نفت در حال پیگیری است که در صورت تایید تلف شدن دام به واسطه آب آلوده به نفت، خسارت دام از شوی شرکت نفت پرداخت می‌شود.

تلف شدن دام چند بار در گذشته اتفاق افتاده

حسین شانه سازان مدیر روابط عمومی دامپزشکی خوزستان  با بیان اینکه اطلاعیه مربوط به این قضیه را نهایتاً فردا منتشر خواهیم کرد، اظهار کرد: طبق صحبتی که با رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز داشتیم فقط یک رأس دام بر اثر مصرف آب آلوده به نفت تلف شده و این حادثه مربوط به یک هفته گذشته است.

وی افزود: هر گاه دامی مسموم و یا تلف شود خیلی سریع به ما باید اطلاع داده شود تا در زمان مناسب تصمیم‌گیری شود.

مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان خوزستان  گفت: به دلیل وجود چاه‌های نفت در منطقه این اتفاق چندین بار، در گذشته رخ داده که نیاز است محیط زیست نسبت به رسیدگی این موضوع ورود کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تلف شدن دام نفت رامهرمز آب آلوده آب آلوده به نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • عادت های به ظاهر بی ضرری که با آن ها ندانسته به سلامت خود صدمه می زنیم
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد