Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون عنوان کرد:در ۴ سال و نیم گذشته، روز‌های سخت و خوبی را در کنار هم تجربه کردیم. از ابتدای سال ۹۷ با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت منابعمان به مشکل خوردیم. به یک باره به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه این منابع قطع شدند و مشکلاتی را همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیریت در فوتبال وقتی منابع دچار نقصان شوند، با مشکل رو به رو خواهد شد. به همت عزیزانی که دلشان برای فوتبال می‌تپد؛ تا امروز این مسیر طی شده است. فعالیت ۱۸ تیم ملی در رده‌های مختلف و روند آماده سازی آن‌ها بسیار اهمیت دارد. فراموش نکنیم که ۳ سال بودجه داخلی فدراسیون افزایش پیدا نکرد؛ اما هزینه‌ها بالای ۴۰۰ درصد اضافه شده بودند. در بحث اعزام تیم‌های ملی، افزایش قیمت ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده، اما روند اعزام‌ها متوقف نشده است. امیدوارم با حضور و همراهی حامیان مالی بیشتر، شاهد کمک هر چه بیشتر به تیم‌های ملی باشیم.

خزانه دار فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شیرین‌ترین لحظات فعالیت من در این مدت، حضور تیم ملی در جام جهانی بود. تیم ملی اوقات شیرینی را برای مردم در جام جهانی خلق کرد و امیدوارم بتوانیم شاهد تکرار آن روز‌های زیبا باشیم. ما در آستانه صعود به مرحله حذفی هم بودیم و می‌توانستیم به آن آرزوی بزرگ تحقق ببخشیم. تیم ملی در روسیه یک کاروان بزرگ و انجام امور مربوط کار بزرگی بود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ما امسال با وجود شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه، از نظر مازاد درآمد ناخالص به جز هزینه‌های عمومی، توانستیم ۷۴ میلیارد تومان کمک و منابع داشته باشیم که بیش از ۲ میلیارد مازاد بر هزینه‌ها بود که کار قشنگی محسوب می شود. هر چند هزینه‌های سربار باعث شدند نتوانیم مثبت باشیم؛ اما در فعالیت‌های عملیاتی کماکان مثبت بودیم که به همت مدیران فدراسیون انجام شد. البته باید بهتر از این هم باشیم و بتوانیم درآمد‌های بیشتری کسب کنیم. بدیهی است در صورت اخذ مطالبات فدراسیون از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمامی پروژه‌های عمرانی و ردیف‌های جاری فدراسیون نیز مطابق تقویم و برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون به نحو مطلوب انجام خواهند شد.

بیشتر بخوانید

علی نژاد: لزومی ندارد هیئت مدیره، فوتبالی باشند/ وزارت ورزش نقشی در تایید صلاحیت کاندیدا‌ها ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال خزانه اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال هزینه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه‌تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان، گفت: به‌زودی یک نفر در استان به‌عنوان مسئول تأمین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به‌عنوان مسئول تأمین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تأمین منابع صورت بگیرد، افزود: بدون تأمین منابع، امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: باتوجه‌به مهلت قانونی خرج کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

وی با تأکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها، گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

کد خبر 6093627

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد