Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کنگره استانی لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز (کنگره زنان شهیده، جانباز و آزاده استان سمنان) برگزار می‌شود.

حمید عرب 7 بهمن ماه ضمن تبریک چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این کنگره استانی فردا در استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این کنگره از خانواده بانوان شهیده و ایثارگر استان سمنان تجلیل می‌شود؛ خاطرنشان کرد: تا کنون در کشور کنگره خاصی برای شهدای زن در برگزار نشده و ازاین‌رو این کنگره با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای زن و ارائه الگو به آنان برگزار می‌شود.
وی افزود: این کنگره هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا با محوریت شهید شاخص کشوری شهیده جهادگر صدیقه رودباری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این کنگره «مریم کاتبی» جانباز و پژوهشگر دفاع مقدس به ارائه سخنرانی می‌پردازند؛ خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا و همچنین زنان آزاده و جانباز از دیگر برنامه‌های کنگره تجلیل از 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده در استان سمنان است.
عرب افزود: در کنگره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» در استان سمنان از نرم‌افزار چندرسانه‌ای سردار شهید «حاج مرتضی شادلو» نیز رونمایی می‌شود.
وی گفت: این کنگره با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان، سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شهرداری سمنان، امور بانوان استانداری سمنان، بسیج جامعه زنان استان، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دهه فجر کنگره شهدا سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان استان سمنان برگزار می شود استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود