Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتلی که بادی گارد داشت و اعضای یک خانواده و مهمان آنها را به قتل رساند بود دستگیر شد.

سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت : چندی پیش یک فرد شرور سابقه دار در اقدامی خشن و تاثیرگذار در جامعه، اعضای یک خانواده و مهمان آنها را به قتل رساند، این فرد در فضای مجازی با انتشار تصاویری کنار محافظان خود به گونه ای در صدد القای این مطلب بود که پلیس نمی تواند اقدامی انجام دهد در حالی که در کمتر از ۲۰ روز در آپارتمانی با وجود 2 محافظ مسلح به دام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصود من از طرح این موضوع این است که در پیگیری پرونده ها تبعیضی نداریم پلیس هرگز یک پرونده را به صورت سفارشی یا ویژه دنبال نمی کند بلکه نیروی انتظامی همه پرونده ها را بر مبنای وظیفه ذاتی و قانونی و با هدف کشف و ارتقای امنیت پیگیری و رسیدگی می کند.

سردار قنبری با بیان اینکه اجازه نمی دهیم افرادی در جامعه به القای ناامنی یا عدم وجود امنیت بپردازند، افزود: وظیفه خود می دانیم با استفاده از شیوه های علمی، بهره گیری از به روز ترین تجهیزات و امکانات در کنار به کارگیری نیروهای متخصص و زبده به سمت و سویی برویم که سرعت کشفیات افزایش یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل شرور اخبار حوادث قتل قاتل بادیگارد حوادث تهران اخبار تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم کرونا قتل بازیگر سینما و تلویزیون آزار و اذیت پزشک قیمت خلاقیت اسباب بازی های تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان