Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام فولاد مبارکه اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات بورس امروز، با افت ۴.۲درصدی عدد ۱۱,۳۰۰ریال را ثبت کرد. همچنین قیمت پایانی نماد «فولاد» ۱۱,۶۸۰ریال ثبت شد که این رقم نسبت به روز گذشته یک درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 با جابجایی بیش از ۱۳۰میلیون برگه سهم، ارزش معاملات امروز «فولاد» به حدود ۱۶۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۴۷درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. در طرف دیگر سهامداران حقیقی پیشرو بودند و فروشنده ۸۹درصد سهام «فولاد» بودند و حقوقی‌ها ۱۱درصد از برگه سهم‌های «فولاد» بودند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۶ بهمن ماه) نمای پایانی بورس امروز/ شاخص هم وزن مجددا سرخ پوش شد سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ ترس و تردید بازار را به صف فروش کشاند نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ سرخی به بازار برگشت نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ افت همزمان شاخص‌ها در دقایق ابتدایی بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان فولاد بورس فولاد مبارکه بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با اٌفت ۲۵۹۰.۴۷ واحدی به ۲,۲۳۶,۵۰۷.۹۹ واحد رسید.

همچنین از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۴۶۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۴۹,۰۵۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۷,۳۰۵.۰۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۲۴۶,۵۱۵.۱۲۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099102 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • آینده بورس در چند پرده