Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: ۹۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان سمنان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: به دستور رئیس‌جمهوری تأمین اعتبار موردنیاز برای تکمیل برخی طرح‌های نیمه‌تمام استان سمنان ابلاغ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میزان تأمین اعتبار ابلاغ‌شده از سوی ریاست‌جمهور 990 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام این استان در سه حوزه راه، آب و بهداشت و درمان است گفت: با تخصیص کامل این اعتبار تمام طرح‌هایی که در این حوزه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی 50 تا 70 درصدی باشند بر اساس برآوردهای انجام‌شده تا اردیبهشت‌ماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

جزئیات تفریغ بودجه 97| خسارت 13700 میلیارد تومانی طرح های عمرانی 3 وزارتخانه به منابع طبیعی220 میلیارد تومان در حوزه‌ زیرساخت‌های آسیب دیده از سیل لرستان تامین اعتبار شدتامین اعتبار ساماندهی محل دفن زباله مشکل شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری است

استاندار سمنان گفت: در حوزه راه‌سازی طرح‌هایی نظیر راه معلمان- جندق، عباس‌آباد- کاهک و راه سرخه و گرمسار با تخصیص کامل اعتبار ابلاغی تکمیل می‌شود.

آشناگر افزود: در حوزه آب نیز تکمیل طرح‌های آب‌رسانی نیمه‌تمام با پیشرفت بیش از 50 درصد مانند ساخت مخازن ذخیره آب در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: 400 میلیارد ریال به‌صورت جداگانه برای تکمیل ساختمان در حال احداث اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان لحاظ شده است که از این مبلغ تاکنون 130 میلیارد ریال ابلاغ‌شده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌کاره عمرانی استان سمنان با دستور بررسی فوری از سوی ریاست‌جمهوری و مساعدت در تأمین اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، استاندار سمنان در مکاتبه خود با رئیس‌جمهوری 110 طرح معرفی کرده بود که از مجموع طرح‌ها، سه طرح متعلق به شرکت برق منطقه‌ای سمنان، یک طرح مربوط به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، یک طرح مربوط به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک طرح مربوط به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک طرح مربوط به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک طرح مربوط به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، 2 طرح مربوط به جهاد دانشگاهی، سه طرح مربوط به شرکت آب منطقه‌ای، پنج طرح مربوط به دانشگاه سمنان، 2 طرح مربوط به دانشگاه صنعتی شاهرود، یک طرح مربوط به دانشگاه دامغان، یک طرح مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و 12 طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان سمنان است.

انتهای پیام/363/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه تمام میلیارد ریال استان سمنان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت