Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد پاکدل در گفت‌وگو با ایرنا، درباره پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: آلومینیوم تیم نوپایی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و بازی با پرسپولیس اولین و مهم‌ترین رویداد ورزشی ما در اراک بود. بالاخره قرار بود که ما مقابل فینالیست آسیا و تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس بازی کنیم و این مسئله باعث شد تا انگیزه خاصی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته ما برای همه بازی‌ها انگیزه داریم که خب بازی با تیم قابل احترام و بزرگ پرسپولیس شرایط دیگری دارد. ما هم در این مدت روند صعودی داشتیم و به تیم قابل احترامی تبدیل شدیم. این طور نیست که در بازی‌ها نوسان داشته باشیم، همیشه سیر صعودی خودمان را حفظ کرده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم همین شرایط خوب را در ادامه لیگ هم داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که «پس از اینکه با یک گل از پرسپولیس عقب افتادید آیا فکر می‌کردید به بازی برگردید؟» گفت: ما اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم و به خاطر همین می‌دانستیم می‌توانیم مقابل پرسپولیس برگردیم. وقتی شما مقابل تیمی مثل پرسپولیس با یک گل عقب می‌افتید سخت است که بتوانید کامبک بزنید اما این کار را انجام دادیم تا نشان بدهیم تیم خوبی هستیم.

پاکدل در پاسخ به این سوال که چرا پس از گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند خوشحالی انجام نداد، تاکید کرد: بالاخره پرسپولیس تیم بزرگی است که طرفداران میلیونی در تمام جهان دارد. من هم به احترام هواداران میلیونی پرسپولیس که آن موقع ناراحت بودند خوشحالی نکردم. بالاخره من خودم پرسپولیسی هستم و می‌دانم وقتی پرسپولیس گل می‌خورد هواداران چه حسی دارند به خاطر همین و به احترام آنها خوشحالی نکردم.

وی در واکنش به این مسئله که آیا این شایعه درست است که باشگاه پرسپولیس با او برای پیوستن به این تیم مذاکره انجام داده؟ گفت: بالاخره در فوتبال حرفه‌ای صحبت می‌شود و حرف وجود دارد اما من بازیکن آلومینیوم هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. مسلما این پیشنهاد باید به باشگاه برسد نه من؛ در حال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و می‌خواهم بیشتر از این هم برای آلومینیوم گل بزنم. اگر هم در مورد پرسپولیس مسئله پیش آمد در زمان مناسب صحبت می‌کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو