Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان از بهرەبرداری ٤ پروژە مهم محرومیت زدایی و آب‌رسانی بە مناسبت دهە فجر در استان کردستان خبر داد.

آرش آریانژاد امروز (۷بهمن) در نشستی با اصحاب رسانە اظهار کرد: در سی و چهارمین هفتە طرح پویش الف.ب. ایران ۳ پروژە آب‌رسانی در شهرستان‌های کامیاران، سقز و مریوان با حضور معاون وزارت نیرو افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد: باوجود اینکە یکی از وظایف شرکت آب منطقەای تامین آب سالم در بحث شرب، کشاورزی، صنعتی و ... برای دست‌یابی بە توسعە پایدار در استان است، لذا چنانچە پروژەای هرچند بزرگ اگر بە نفع مردم نباشد چندان اهمیتی نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان بیان کرد: طرح پویش الف.ب. ایران طرحی است کە شاکلە آن دو سویە بودن عرضە و تقاضا بین مردم و مسئولان آب برای آب‌رسانی بە مناطق محروم و دور افتادە و بهرەمندی از آب شرب سالم است.

آریانژاد با تاکید بر اینکە این پویش با استفادە از توان داخلی کشور در دوران تحریم‌ها پابرجاست افزود: افتتاح پروژەهای میلیاردی در کشور، نشان‌دهندە همین نوع نگاە و باور وزارت نیرو بە توان داخلی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقەای با بیان این مطلب کە طی سال‌های اخیر بیشترین سرمایەگذاری در استان مربوط بە حوزە آب بودە است: اولین پروژە در دست احداث، شبکە آبیاری و زە‌کشی سد رمشت است کە این طرح از سال ٨٨ آغاز و بیش از ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح سد و ۱٥ میلیارد تومان برای شبکە آبیاری آن هزینە شدە است.

آرش آریانژاد تصریح کرد: با احداث و بهرەبرداری این پروژە قریب بە ٥٦۰ هکتار از اراضی پایاب سد رمشت از دیم بە آبی تبدیل خواهد شد کە این امر بە اشتغالزایی بیشتر در منطقە منجر خواهد شد.

وی اعلام کرد: از دیگر پروژەهای در دست احداث شبکە آبیاری و زە‌کشی سدگاران در مریوان است کە عملیات اجرایی آن بە پایان رسیدە اما بحث پایاب آن هنوز اجرایی نشدە است.

آریانژاد اشتغالزایی را از اهمیت این پروژەها برشمرد و گفت: بخشی از واحدهای عمرانی یک و ۲ سد گاران کە منجر بە پوشش یک هزار و ۱۰۰هکتاری اراضی پایاب سد را شامل می‌شود در هفتە ایندە افتتاح و بە بهرەبرداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر این موضوع کە سدگاران یکی از زیباترین سدهای ایران بە لحاظ گردشگری بومی و گردشگری سلامت است، افزود: سدهای مخزنی پتانسیلی موثر در توسعە طرح‌های گردشگری است و از هم‌اکنون بە میراث‌فرهنگی استان اعلام آمادگی می‌کنیم کە از هرگونە سرمایەگذاری بلندمدت در بحث گردشگری سدها استقبال خواهیم کرد.

آریانژاد تصفیەخانە آب شرب شهرستان سقز را از دیگر پروژەهای در دست احداث دانست و خاطرنشان کرد: قریب ۳٥۰ میلیارد تومان بە پروژە تصفیەخانە آب شرب شهرستان سقز اختصاص یافتە است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی