Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال برای کاهش هزینه‌های خود سیاست عجیبی را در پیش گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فصل قبل و زمانی که استقلالی ها قصد داشتند برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کنند، احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه قراردادهای نجومی با تعدادی از بازیکنان این تیم منعقد کرد که این موضوع حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل، بازیکنان استقلال تنها 10 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند، در واقع با توجه به مبلغ قرارداد بالای بازیکنان استقلال باشگاه توان پرداخت بیشتر از این مبلغ را ندارد و این موضوع به مشکلی بزرگ در اردوگاه آبی ها تبدیل شده است.

باشگاه استقلال برای حل این مشکل تصمیم عجیبی گرفته است، جایی که پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد مدیران باشگاه تصمیم دارند برای کاهش هزینه ها رضایتنامه 2 یا 3 بازیکنی که با این باشگاه قرارداد نجومی داشتند را صادر کنند.

در این بین گفته می شود چون فرشید باقری قرارداد بسیا بالایی با استقلال دارد، یکی از بازیکنانی است که جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی شده و ممکن است یک یا دو بازیکن دیگر هم که شرایط مشابه با باقری دارند در نیم فصل به تیم دیگری منتقل شوند.

البته در این بین قرار است محمود فکری در مورد بازیکنانی که قرار است در نیم فصل دوم از استقلال جدا شوند تصمیم گیری کند و همه چیز با نظر او خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فرشید باقری محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد