Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:32:38 GMT

یک بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی فوت شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۹۵۶۰

یک بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی فوت شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی فوت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر «سید احمد هاشمی» عصر امروز سه شنبه اعلام کرد: با بستری شدن 25 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 114 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز هفتم بهمن ماه، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

 


 وی یادآور شد: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها آمار مبتلایان به طور نسبی کاهش یافته اما در وضعیت شکننده ای به سر می بریم و نباید عادی انگاری کرد.

 


دکتر هاشمی ضمن قدردانی از مردم به خاطر همکاری و همراهی با ستاد کرونا افزود: خواهش ما از مردم استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا مقابله با کرونا ویروس کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست