Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:07:35 GMT

ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۹۵۸۴

ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت خودروسازی هیوندای یک ربات هوش مصنوعی برای بخش خدمات مشتری خود توسعه داده است.

این ربات با قد ۳.۸ فوت و وزن ۸۰ کیلوگرم «دال-ای» (DAL-e )نام گرفته و دو بازو برای نشان دادن حرکات دارد. همچنین روی سر ربات به جای چشم دو نمایشگر ویدئویی نصب شده است.

ربات دال-ی می‌تواند با استفاده از چرخ‌هایی قدرتمند که در همه جهات می‌چرخند، روی زمین حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این موارد دوربین‌ها و فناوری‌های شناسایی صورت نیز در ربات تعبیه شده است. بنابراین گجت می‌تواند نزدیک شدن مشتریان یا ورود آنها به فروشگاه را شناسایی کند.

در مرحله بعد ربات به صورت مشتریان نگاه می‌کند و با کمک یک سیستم سخن گفتن مصنوعی با آنها صحبت می‌کند. مشتریان می‌توانند سوالاتی درباره محصولات و سرویس‌ها از ربات بپرسند یا از نمایشگر لمسی یکپارچه نصب شده روی دستگاه استفاده کنند.

این ربات مشتریان را به مکان مورد نظرشان هدایت می‌کند که ممکن است یک خودروی خاص در بخشی از نمایشگاه باشد.

دال- ای روز گذشته در نمایشگاه هیوندای واقع در سئول آغاز به فعالیت کرد. البته این پروژه پایلوت ربات مذکور است و در آینده در بقیه نمایشگاه‌های هیوندای نیز عرضه خواهد شد.

کد خبر 5131240 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت خودروسازی هیوندای ربات هوش مصنوعی نوآوری حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان هکرها معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی گوگل امنیت اطلاعات امنیت سایبری واکسن کرونا تحقیقات علمی موبایل نوآوری ویروس کرونا ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم