Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:33:08 GMT

شجاع خلیل زاده در ترکیب الریان مقابل المرخیه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۹۶۸۵

شجاع خلیل زاده در ترکیب الریان مقابل المرخیه

شجاع خلیل زاده در ترکیب الریان مقابل المرخیه قرار گرفته است

شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی الریان قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری، الریان امروز (سه شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام امیر قطر به مصاف المرخیه می رود. در همین رابطه ترکیب الریان برای این بازی اعلام شد که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی در ترکیب تیمش برای این بازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب الریان مقابل المرخیه

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟ تبانی عجیب مدیر لیگ برتری با سرمربی در جابه‌ جایی بازیکن آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت درآمد باشگاه های اروپایی در فصل 2019/20؛ بارسلونا بالاتر از رئال مادرید و بایرن مونیخ دلیل ناکامی ستارگان آلمانی چلسی چیست؟ | تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده ترکیب الریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین