Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دوره فرزندان انقلاب با موضوع افکار و مطالبات مقام معظم رهبری که در مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام برگزار شد با تشریح برخی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از طلاب، اظهار داشت: بصیرت یکی از کلید واژه‌های مهم در کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که باید جدی گرفته شود و این واژه یعنی اینکه تفاوت بین مؤمن، منافق، انقلابیون حقیقی و مدعیان انقلاب را بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین برخورداری از روحیه جهادی را خواسته دیگر رهبری از طلاب دانست و گفت: برخورداری از روحیه جهادی و حضور در بحران‌های طبیعی و یاری رساندن به مردم از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب از طلاب است.

وی ، سبک زندگی اسلامی را خواسته دیگر مقام معظم رهبری از طلاب عنوان کرد و افزود: باید شاکله، مهندسی و محتوای سبک زندگی اسلامی را درک کنیم و حقیقتاً آن را اجرایی کنیم تا شاهد تحقق آرمان‌های الهی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدای متعال در قرآن ولایت خدا و شیطان را در مقابل هم قرار داده و تأکید می‌کند که 2اراده در عالم وجود دارد، یکی اراده الهی و دیگری اراده شیطان است و خدا وعده کرده که اراده خدا پیروز خواهد شد و مستضعفان عالم زمامداران جهان خواهند شد.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: اعتقاد به وعده‌های الهی بسیار مهم است و امام خمینی(ره) اعتقاد بسیاری به این معنا داشت و با همین پشتوانه مبارزات خود را آغاز کرد و در نهایت به پیروزی رسید و ایشان اعتقاد داشت که طبق آیه قرآن اگر خدا را یاری کنیم خداوند نیز یاری گر ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: گاهی جوانان حسرت حضور در دوران انقلاب و مبارزات علیه رژیم ستمشاهی را دارند در حالی که ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز انقلاب اسلامی است و شما عزیزان می‌توانید عظمت انقلاب اسلامی را دو چندان کنید.

این مسوول با اشاره به مبارزات طلاب در مدرسه فیضیه قم در قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، گفت: در آن دوران چهار دیواری مدرسه فیضیه همه سرزمین انقلاب اسلامی بود که آن را هم گرفتند و پایگاه مبارزه علیه رژیم شاه از دست رفت.

امام جمعه قزوین افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور آزاد شد و برای ما جنگ و درگیری ایجاد کردند اما به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد هستیم مرزهای جغرافیای دینی و مقاومت اسلامی به غزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن وسعت یافته و مقاومت اسلامی بسیار توسعه یافته است.

برچسب‌ها حوزه علميه پیروزی انقلاب اسلامی ایران عبدالکریم عابدینی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه پیروزی انقلاب اسلامی ایران حوزه علميه پیروزی انقلاب اسلامی ایران استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید کسانی که به خدا ایمان آورده‌اند سخن درست بر زبان جاری کنند تا در سایه تقوا خداوند آنها را مورد مغفرت قرار دهد.

وی افزود: امیرالمومنین می‌فرماید فردی که تقوا پیشه کند هیچ گاه به هلاکت نمی‌رسد. رستگاران با تقوا به رستگاری می رسند و زیان کاران با معصیت زیان خواهند دید.

برقرار در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: جوان مردی، مروت، فروتنی و تواضع از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در خصوص روز یکشنبه شکست آمریکا در ویتنام، افزود: آمریکا شیطان بزرگ و اکبر است. آمریکا سمی را در محصولات کشاورزی استفاده کرده است که این سم سال‌ها در محصولات کشاورزی باقی مانده است و مردم را دچار مشکل کرد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، گفت: مسؤولان نظام کمتر به سخنان رهبری عمل کرده‌اند که اگر از سال ۸۰ تا الان به این دستور توجه می‌شد اکنون فساد در جامعه ریشه کن می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه روز جهانی کار و کارگر نام گذاری شده است، افزود: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت روز چهارشنبه شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نام گرفته است، اظهار کرد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

کد خبر 6089168

دیگر خبرها

  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است