Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاپ دوم «دکل»، اولین کتاب داستانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با ایام نمایشگاه مجازی کتاب تهران، توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شده است.

خبرگزاری میزان - کتابی سیاسی برای مخاطبین جوان و نوجوان که در آن به گفتگویی جنجالی و هیجانی در مورد انقلاب و مشکلات آن همچون: اختلاص، پیشرفت، مذاکره با آمریکا و کشور‌های اروپایی، فساد اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌پردازد.

هدف اصلی از تدوین کتاب دکل این است که متن مهم بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب حفظه الله در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ ابلاغ شده است در قالب یک داستان جذاب در معرض مطالعه جوانان عزیز قرار گیرد.

نویسنده در صدد شرح تفصیلی تمام فراز‌های بیانیه گام دوم انقلاب نبوده، اما به فراخور فضای کلاس و برخی سوالات و شبهات کلیدی دانش‌آموزان بخش‌هایی از بیانیه، با تفسیر و تحلیل مفصل همراه شده است. با این حال در این کتاب تمام فراز‌ها و متن بیانیه گام دوم به شکل پراکنده و در داخل [قلاب]مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

از ویژگی‌های این کتاب، پاسخگویی به حدود ۳۰ شبهه و سوال اساسی نسبت به مسائل سیاسی روز و انقلاب است که عمدتاً در ذهن جوانان ما دور می‌زند. امتیاز دیگر آن آشنایی با مبانی نظام اسلامی ایران و آموزش غیر مستقیم ملاک‌ها و معیار‌های دفاع از انقلاب است. سیر عقلی و منطقی گفتگو‌های این مستند داستانی از دیگر ویژگی‌های کتاب دکل است که با ادبیات جوان و مثال‌های کاربردی و جوان‌پسند آمیخته است.

با مطالعه‌ی این کتاب، نگاه خواننده نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت و یا اصلاح می‌گردد. این کتاب تولیدکننده‌ی تحلیل‌های کلان و غیرسطحی نسبت به مسائل داخلی و بین‌المللی است. دکل، می‌تواند خواننده را برای پاسخگویی به بسیاری از شبهات مبنایی که توسط دشمن در فضای مجازی و بر علیه انقلاب مطرح می‌شود مسلّح گرداند.

در قسمتی از کتاب میخوانیم:

فضا به‌گونه‌ای شده بود که باید وارد مرحله‌ی بعدی عملیات می‌شدم. رفتم سمت میز معلّم. زیپ کیفم را کشیدم و لب‌تاب را بیرون آوردم. دکمه‌ی پاور را زدم و در فاصله‌ی بالا آمدن ویندوز، سیم ویدئو‌پروژکتور را وصل کردم. در همین اثنا، باز کمی پارازیت انداختن شروع شد؛ آرش! پرده‌ها را بکش، حاج‌آقا می‌خواهد برایمان فیلم مارمولک بگذارد. حاج‌آقا! فیلم خفن ندارید؟ بابا دهانت را ببند، می‌خواهی حاج‌آقا آمارمان را بدهد آقای نادری؟ هوس گونی کردی؟

پرده‌ها را کشیدند که مصادف شد با بالا آمدن اوّلین صفحه و اسلاید پاورپویینت که تصویر امام‌خمینی «ره» روی پلّه هواپیما بود و بالای آن، جمله‌ی «انقلاب ما انفجار نور بود» به چشم می‌خورد. یکی از ردیف وسط گفت: عجب ضدّ حالی، ما را بگو فکر کردیم حاج‌آقا می‌خواهد به ما فیلم نشان بدهد.

فضای کمی تاریکِ کلاس، بعضی‌ها را برای تکّه‌پرانی، راحت‌تر کرده بود: انقلاب کیلو چند؟ حاج‌آقا! انقلاب، مردم را از گرانی، منفجر کرده. حاج‌آقا! اصلاً برای چه آخوند‌ها انقلاب کردند؟ چقدر به شما پول می‌دهند تا از انقلاب دفاع کنید؟
نَم‌نَمک موج رادیو فردا و حرف‌هایی از جنس آمد نیوز و ایران اینترنَشنال، خودی نشان می‌داد. البتّه تعداد آن‌هایی که این حرف‌ها را طوطی‌وار در فضای کلاس رها می‌کردند، خیلی کم بود؛ سه یا چهار نفر. یک عدّه هم آتش‌بیار معرکه بودند. بعضی‌ها هم در این وضعیّت، برای این‌که اوضاعِ به ظاهر نافرم و بدجور کلاس را کنترل کنند، گاهی نقش سوت قطار را بازی می‌کردند و صدای «هیس» شان، پرده‌ی گوش آدم را می‌لرزاند.

چاپ دوم دکل، اولین کتاب داستانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به قلم روح الله، ولی ابرقوئی در قطع رقعی و ۳۳۹ صفحه همزمان ابا ایام نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارادبیات انتشارات شهید کاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا انتشارات شهید کاظمی بیانیه گام دوم انقلاب حاج آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست